Kielinainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hegoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras.";29683975]"Apua Kriisipuhelimesta

Oletko sinä tai onko läheisesi kokenut järkyttävän tapahtuman tai vaikean elämäntilanteen? Kriisipuhelin tarjoaa keskusteluapua kriisissä oleville.

Kriisipuhelin pyrkii helpottamaan kriisissä olevan henkistä hätää puhumisen ja keskustelun kautta. Päivystäjän tuella voit pohtia keinoja tilanteen helpottamiseksi ja miettiä tarvitsetko Kriisipuhelimen lisäksi muuta apua.

Kriisipuhelimeen voi soittaa nimettömänä. Puhelimessa vastaavat kriisityöntekijät ja koulutetut vapaaehtoiset tukihenkilöt 24 paikkakunnalla ympäri Suomea. Joka kuukausi Kriisipuhelimessa käydään yli 3200 puhelinkeskustelua. "

*voimahali*[/QUOTE]

Voimia sinne juu kovasti, tiedän että ottaa koville kun siansaksanaisesta ei tullutkaan uusi megajulkkis Hollywoodiin.

Se tässä hauskinta on koska olen samaa mieltä ollut koko ajan, ei ole ei todellakaan väärin tienata vaikka ne hotellihuoneen pyyhkeet ja saippuat, tehdä pikkaisen massia ja nähdä maailmaa ei, ei se ole väärin ja kiva juttu.

Mutta siinä vaiheessa kun somet ja muut pellehermannit hehkuttaa jostain Hollywood-urasta ja maailmanmaineesta, niin minun mielestä homma menee jo absurdiksi.

Mutta tuskinpa te edes luette mitä kirjoitan tai sitten luette kommenttejani kuin piru raamattua.

Se tässä hauskinta on koska olen samaa mieltä ollut koko ajan, ei ole ei todellakaan väärin tienata vaikka ne hotellihuoneen pyyhkeet ja saippuat, tehdä pikkaisen massia ja nähdä maailmaa ei, ei se ole väärin ja kiva juttu.

Mutta siinä vaiheessa kun somet ja muut pellehermannit hehkuttaa jostain Hollywood-urasta ja maailmanmaineesta, niin minun mielestä homma menee jo absurdiksi.

Mutta tuskinpa te edes luette mitä kirjoitan tai sitten luette kommenttejani kuin piru raamattua.

Kyllä sinä olet ollut kuin perseeseen ammuttu karhu kokoajan. Vai kykenetkö todistamaan toisin?

All I hear is

idiootteja.gif

Eiköhän tämä johdu teidän harhoista, ilmeisesti kun joku kirjoittaa muutaman totuuden sanan jostain siansaksahöpöttäjästä, niin se ottaa joillekin aika koville.

Ei minulla ota mitenkään koville. Olen iloinen, jos suomalainen opiskelija pystyy jonkun tuhatlappusen kääräisemään, niin mikäpäs hänessä. Sinä olet kokoajan hokenut jostain hollywoodeista ja keuhkonnut kuin puolijauhoinen.

Ei minulla ota mitenkään koville. Olen iloinen, jos suomalainen opiskelija pystyy jonkun tuhatlappusen kääräisemään, niin mikäpäs hänessä. Sinä olet kokoajan hokenut jostain hollywoodeista ja keuhkonnut kuin puolijauhoinen.

Jep, avaukseni koski iltalehden uutisointia Hollywood-urasta, joka minua kovasti on naurattanut. Kyseessä nainen joka höpöttää siansaksaa videolla jota on katsonut alle kymmenen miljoonaa, maailmantähteydestäkin moni on jauhanut.

Ja toiseksi en ole missään vaiheessa ollut eri mieltä, että kiva jos poikii työhaastattelun tai muuta. Eli joillakin on jonkunäköinen suhteellisuudentaju ja joillakin ei, moni taas menee mukaan mitä ihmeellisempiin hypetyksiin mikä meitä täysjärkisiä lähinnä naurattaa.

Jos kysyttäisiin 1000 jenkiltä, oletteko nähneet tai kuulleet kielinaisesta niin luulen, että kukaan ei ole kuullutkaan kyseisestä naisesta yhtään mitään. Ei heistä kukaan tiedä edes sitä että sellainen maa kuin Suomi on olemassa. Joten höpinät maailmanmaineesta ja Hollywoodista tuntuu surkuhupaisalta vitsiltä.

Jep, avaukseni koski iltalehden uutisointia Hollywood-urasta, joka minua kovasti on naurattanut. Kyseessä nainen joka höpöttää siansaksaa videolla jota on katsonut alle kymmenen miljoonaa, maailmantähteydestäkin moni on jauhanut.

Ja toiseksi en ole missään vaiheessa ollut eri mieltä, että kiva jos poikii työhaastattelun tai muuta. Eli joillakin on jonkunäköinen suhteellisuudentaju ja joillakin ei, moni taas menee mukaan mitä ihmeellisempiin hypetyksiin mikä meitä täysjärkisiä lähinnä naurattaa.

Jos kysyttäisiin 1000 jenkiltä, oletteko nähneet tai kuulleet kielinaisesta niin luulen, että kukaan ei ole kuullutkaan kyseisestä naisesta yhtään mitään. Ei heistä kukaan tiedä edes sitä että sellainen maa kuin Suomi on olemassa. Joten höpinät maailmanmaineesta ja Hollywoodista tuntuu surkuhupaisalta vitsiltä.

No jos tuolla litaniallasi haluat kertoa olevasi samaa mieltä kanssani, eli että tytöllä on mahollisuus käärästä rahaa muutamasta satasesta jopa muutamaan kymppitonniin, ni ollaan ihan rauhassa vaan keskenään. Minä en itse mihinkään hollywoodeihin usko, mutta ei sinunkaan noin tosissasi pitäisi mitään Enbuskeja seurata. Enbuskehan on aina ollu täysi pelle.

No jos tuolla litaniallasi haluat kertoa olevasi samaa mieltä kanssani, eli että tytöllä on mahollisuus käärästä rahaa muutamasta satasesta jopa muutamaan kymppitonniin, ni ollaan ihan rauhassa vaan keskenään. Minä en itse mihinkään hollywoodeihin usko, mutta ei sinunkaan noin tosissasi pitäisi mitään Enbuskeja seurata. Enbuskehan on aina ollu täysi pelle.

Olen aika monessa kommentissa kehaissut flikkaa ja ollut sitä mieltä, että kiva jos jotain poikii. Kritiikki on lähinnä kohdistunut näihin todellisuudentajunsa menettäneisiin.

Kukaan ei ole menettänyt todellisuudentajuaan. Kerron salaisuuden; media liioittelee. Tämä johtuu siitä että nykyään mediabisneksessä pärjääminen on pitkälti kiinni siitä, kuka laatii päivän juttuun hurjimman otsikon.

Valtaosa ihmisistä on tämän jo nettiuutisointiin turruttuaan oivaltanut. Toisinaan joku ottaa otsikot kirjaimellisesti. Kuten sinä nyt. Hellyttävää sinänsä. Vähän noloakin. Jaxuhali.

[QUOTE="Rane";29684025]Kukaan ei ole menettänyt todellisuudentajuaan. Kerron salaisuuden; media liioittelee. Tämä johtuu siitä että nykyään mediabisneksessä pärjääminen on pitkälti kiinni siitä, kuka laatii päivän juttuun hurjimman otsikon.

Valtaosa ihmisistä on tämän jo nettiuutisointiin turruttuaan oivaltanut. Toisinaan joku ottaa otsikot kirjaimellisesti. Kuten sinä nyt. Hellyttävää sinänsä. Vähän noloakin. Jaxuhali.[/QUOTE]

Joo eli 10 kerta toden sanoo, avaus koski juuri tätä mediabisnestä, kyllä tässä jaksamista tarvii kun vähä-älyisten kanssa keskustelee, samat jutut pitää toistaa useaan kertaan.

Yhteistyössä