Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minun mielestäni tuon neitokaisen kannattaa äkkiä kääriä kaikki raha mitä käärittävissä on. Valitettavasti youtube julkisuus ei kestä ikuisuuksia.
Pari epämääräistä työtarjousta poikinut ja jotain höpinää jonkun agenttifirman kanssa. Siinä ilmeisesti kaikki, suurin julkisuus täällä Suomessa, koska täällä tuollainen juttu on iso. Ilman sitä Hollywood näyttelijää joka kommentoi twitterissä, niin tuskin olisi videosta tullut noinkaan viraalia, tokihan jäätiin kuitenkin alle kymmeneen miljoonaan katseluissa.
Eli en nyt edelleenkään ymmärrä, että miten tällä kääritään ja miksi tätä jaksetaan jauhaa jonain elämää suurempana juttuna. Varmasti saa ilmaiset lentoliput jonnekin ja haastattelukutsuja. Mutta hehkutetaan roskalehdissä jostain maailmanmaineesta ja Hollywood-uraa, niin rupeaa mopo keulimaan jo pikkuisen liikaa käsistä minun mielestä.
Olenko minä tuota väittänyt elämää suuremmaksi jutuksi? Sanoin vain, että tuosta kannattaa opiskelijan jokainen saturainen tai tonni ottaa taskuun kun kerran mahdollista on.
Ilman muuta, kaikki vaan mitä irti lähtee. Hotellihuoneista voi pölliä saippuat ja pyyhkeetMua on vaan huvittanut tää hehkutus, johtuuko se tosiaan siitä että ollaan niin pirun pieni käpykylä, että tälläiset jutut pitää vetää täysin övereiksi.
Pitää olla valmis myös niihin epäonnistumisiin ja pettymyksiin, kirjoitin jo aikaisemmin että musiikkibisnes on kova ala, jossa ei voi välttyä niiltä. Joillekin se pudotus pilvilinnoista voi olla kova paikka ja jalat on syytä pitää maassa.
Ei ainakaan kannata ympäröidä itseään jollain jees jees ihmisillä jotka nuolevat persettä eivätkä kerro suoraan rehellisesti asioista. Onnistumisen mahdollisuus tällä naisella on lähes olematon, se on karu fakta ja turha sitä on yhtään kaunistella, Suomen kokoisessa käpykylässä onnistumisen mahdollisuudet ovat paremmat kuin maailmalla.
Se, että on tehnyt hassun siansaksavideon jolla katsojia on alle kymmenen miljoonaa, niin siitä on helvetin pitkä matka menestykseen.
Ensimmäinen suomalainen kansainvälisesti jokseenkin tunnettu youtube ilmiö. Innostutaanhan täällä yhdestä jääkiekon maailmanmestaruudestakin per kaksi vuosikymmentä. Ei se minun mielestäni väärin ole ilakoida, jos suomalainen jostain jotain pientäkin menestystä saa.
Ilakoiminen on eri juttu kuin höpistä jostain Hollywoodtähteydestä ja maailmanmaineesta. Eikö teitä huvita lähinnä tämä iltpäivälehtien ja muiden ylihehkutus, siis videosta jolla alle kymppi katsojia, jossa höpistään siansaksaa.
Ehkä minä olen sitten ainoa jonka mielestä homma on lähinnä absurdia.
Kyselijä pölähti taas mestoille, moro moro sullekin![]()
Ei ainakaan ihan heti kirjoittaa sitä Oscar puhetta, ehkä ens viikolla vasta.
Somessa hommaan ei todellakaan osattu suhtautua olankohautuksella, Enbuskesta nyt puhumattakaan, yleisökin niin mehuissaan ohjelmassa, että olisi voinut luulla jotta Michael Jackson on noussut haudasta ja tullut Suomeen.
Somessa hommaan ei todellakaan osattu suhtautua olankohautuksella, Enbuskesta nyt puhumattakaan, yleisökin niin mehuissaan ohjelmassa, että olisi voinut luulla jotta Michael Jackson on noussut haudasta ja tullut Suomeen.
Miksi katsot noita Enbusken roskaohjelmia, jos ne noin perkeleesti käyvät mieltä kaihertamaan?
On on, seuraavassa videossa16 kielellä puhuttuna siansaksaksi.
Niin miksi ihmiset katsovat telkkua, joskus ei oo parempaakaan puuhaa.
Minusta tuntuu, että te ette pysty elämään sen tosiasian kanssa, että tämä nuori kieltämättä hauska nainen ei ollutkaan niin kova juttu. Luulette, että minä olen jotenkin vihainen tms..mä täällä ihan tyynen rauhallisesti näpyttelen ja naureskelen teidän kommenteille.
Minusta tuntuu, että te ette pysty elämään sen tosiasian kanssa, että tämä nuori kieltämättä hauska nainen ei ollutkaan niin kova juttu. Luulette, että minä olen jotenkin vihainen tms..mä täällä ihan tyynen rauhallisesti näpyttelen ja naureskelen teidän kommenteille.