Ei voi olla totta...mä taidan potea vauvakuumetta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Keskenmenosta olen toipunut hyvin.
Mutta olen huomannut, että vielä haaveilen yhdestä.Menetettyä ei korvaa mikään, ei edes uusi vauva, mutta silti haaveilen vielä.Olen yrittänyt laittaa jäitä hattuun,mutta ajatus piinaa mua kokoa ajan.

Kunpa se olisikin niin helppo toteuttaa ja antaa palaa vaan, mutta kun tarvii miettiä monelta eri kantilta.Ikinä en olis voinu kuvitella, että tämä muhun vielä iskee...minuun, joka jo tooosi piitkään olin varma,että haluan sterilisaation.Voi elämän kevät |O
Ehkä tämä menee ohi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Mullaki on ollu jo kauan, mutta järki on voittanut. Ja parempi olis voittaa jatkossakin.

Samaa toivon, että järki voittais...ikää on jo 41v ja sairastan verenpainetautia. Lapsia ennestään 5.Kuudetta aloin odottaa kierukasta huolimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mä luulen ettei krooninen kuume mene ohi, meillä stopin tekee onneksi nuo isommat lapset ja oma ikä. B)

Mulla ei ole kroonista kuumetta ollut koskaan.Mä vaan toivon, että tämä kuume johtuisi siitä, että menetyksestä on vain viitisen viikkoa.Olen kyllä siitä toipunut hyvin sekä henkisesti ja fyysisesti.

Voihan se hyvinkin olla, että johtuu menetyksestä. Olit kai tottunut jo ajatukseen vauvasta. Mitä miehes tuumaa asiasta?

Juu, innolla ja rakkaudella odotin.Olis ollut meidän perheen toinen poika.Poikaa erityisesti toivoinkin, kun tyttöjä on enempi.Toki tyttökin olisi ollut tervetullut.
Mies sanoi, että kyllä meille pari vielä mahtuu :D Hän on itse isosta perheestä ja mä taas omaan vain yhden sisaruksen.

Mä toivon, että järkiinnyn ja nopsaan.Sairaalan lääkäri soittaa mulle 23.12 ja pitäis keskustella kk kierrosta ja sitä milloin varataan aika sterilisaatioon ja lämpöpallohoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Voihan se hyvinkin olla, että johtuu menetyksestä. Olit kai tottunut jo ajatukseen vauvasta. Mitä miehes tuumaa asiasta?

Juu, innolla ja rakkaudella odotin.Olis ollut meidän perheen toinen poika.Poikaa erityisesti toivoinkin, kun tyttöjä on enempi.Toki tyttökin olisi ollut tervetullut.
Mies sanoi, että kyllä meille pari vielä mahtuu :D Hän on itse isosta perheestä ja mä taas omaan vain yhden sisaruksen.

Noo ethän sä nyt niin vanha ole, ettetkö voisi lasta yrittää jos haluat. Tosta sairaudesta en sitten tiedäkään miten se vaikuttais. Surullista, ettet saanut sitä vauvaa :( :hug:

Mut ikävä vaiva tuo vauvakuume! Ainakin jos ei ole ihan täysin varma.

tuohon menetykseen kuuluu vauvakuume. (ainakin näin oon ite lukenu ja kokenut) eli neuvoisin odottamaan muutaman kk:n ennen kuin päätät asiaa mihinkään suuntaan! mutta onhan ne vauvat aina ihania! :)

Yhteistyössä