Pärjäättekö naiset jos joku hyökkää kimppuun?

  • Viestiketjun aloittaja ulkona
  • Ensimmäinen viesti
"miima"
Mist tuli mieleeni, kun takavuosina nuorisolauma tuumi "rullata" puolitoistametrisen äijänkäppänän. Se ei ollu hirveen hyvä idea, koska äijänkäppänä oli olympiapainija. Mut se oli samalla malliesimerkki siitä, miten tusinapäisellä laumalla tollonuorisoa pyyhitään katua.

Ennen kun haastat riitaa, niin katso korvia.
Tuntuu jotenkin oudolta jos niita nuoria on ollut oikeasti kakstoista niin kyllahan ne yhden miehen sais paihitettya jos haluaisi vaikka olisikin olympiapainija tai chuck norris

mut ehka tassakin on ollut kyse siita yllatysmomentista kun vastarinta onkin ollut huomattavasti voimakkaampaa kuin hyokkaajat on luullut

sori valimerkit ei toimi eika aakkoset
 
"mies1"
No nyt pääsi kyllä megalomaaninen sammakko miekkosen suusta. Tässä ole kyse siitä, että naisen kimppuun käydään. Silloinko vuosituhantisen perinteen mukaan pitää naisen ottaa vain pataan?
Ei. Mutta kyllä toi naisen puolustaminen ja suojelu on ensi sijassa miehen tehtävä ja velvoite. Mulle ei tomboyt tms. toimi. Eli haen nyt naista, joka ei tee liiallista numeroa mahdollisista taistelukyvyistään, vaikken kiellä niiden olemassaoloa.
 
[QUOTE="mies1";29728538]No olisihan se näky jos nainen rökittäisi miehen. Eiköhän anneta asian olla vuosituhantisella paikallaan, Suomessakin.[/QUOTE]

Osa naisista olisi täysin kykeneviä rökittämään minut ja varmasti suuren osan muistakin miehistä.
 
HippuTAR
[QUOTE="Sirkkeli";29728088]En mä pärjäis varmaan ekaluokkalaisellekaan, ja jos joku kävis mun kimpuun, niin mun selkä lasahtastais samantien. Silmiä yrittäisin avaimella kuitenkin puhkoa, ja epäilen että tällä sihdillä yritykseksi jäis.[/QUOTE]

:LOL:

Joo, vakava asia mutta osasit kyllä kirjottaa niin että mä repesin :D.

Mä en pärjäis juuri kenellekkään, ehkä just jollekin ala-asteikäiselle. Tosin mun kimppuun tuskin hyökkäis kukaan, paitsi ehkä joku psykoosis oleva vois harhoissaan hyökkiä.
 
"miima"
ja se paini on varmaan tosi tehokas laji jos vastustajia on vain yksi mut kun niiden tavoite on saada vastustaja maahan johonkin lukkoon niin se on vahan huonompi homma kun ykstoista muuta hyokii vihaisena paalle kun oot maassa pitelemassa sita yhta kiinni
 
jotainrajaa
[QUOTE="mies1";29728590]Ei. Mutta kyllä toi naisen puolustaminen ja suojelu on ensi sijassa miehen tehtävä ja velvoite. Mulle ei tomboyt tms. toimi. Eli haen nyt naista, joka ei tee liiallista numeroa mahdollisista taistelukyvyistään, vaikken kiellä niiden olemassaoloa.[/QUOTE]

Ai niin, tämä ketjuhan olikin tosiaan sinun parinhaustasi, sorry kun unohdin, sinun joka olet eroottisen leikkisän mietiskeleväisen vahva mies.
 
[QUOTE="mies1";29728590]Ei. Mutta kyllä toi naisen puolustaminen ja suojelu on ensi sijassa miehen tehtävä ja velvoite. Mulle ei tomboyt tms. toimi. Eli haen nyt naista, joka ei tee liiallista numeroa mahdollisista taistelukyvyistään, vaikken kiellä niiden olemassaoloa.[/QUOTE]

No ne naiset jotka eivät yritä iskeä sinua voivat yhä jatkaa :D
 
Tuskin pärjäisin. 10-vuotiasta poikaa pystyn vielä pitelemään, mutta en mene vannomaan miten kävisi jos hänen tarkoituksensa olisi satuttaa minua ja pääsisi yllättämään.

Mutta koska elämä on hyvin hankalaa jollei hieman petkuta itseään, elättelen toki monenlaisia mielikuvia siitä miten raivon vallassa pystyisin hyökkääjää satuttamaan. Olen hyvin pienikokoinen, ja käytännön uhkatilanteissa havainnut että vahvin valttini on yllätys. Monikaan ei odota itseni näköiseltä ihmiseltä minkäänlaista hyökkäystä, joten toisen häkellys voi antaa lisäaikaa pari sekuntia.
 
"Entinen Ksantippa S."
Mun kokemukseni mukaan on paljon suurempi mahdollisuus saada toiselta naiselta turpaan.
Totta. On paljon aggressiivisia nuoria naisia. En tiedä, onko asialla yhteyttä alkoholin käyttöön (jotain tämmöistä muistan lukeneeni) vai erilaisiin hormoneihin tai hormonin lailla toimiviin kemikaaleihin, joita ympäristömme pursuaa.

Mutta tosiasia on, että on valtava määrä nuorten naisten tekemää lähisuhdeväkivaltaa ja toki muutakin väkivaltaa, jota ei koskaan raportoida. Siksi suhtaudun aina vähän kriittisesti näihin "naiset, opetelkaa murskaamaan kiveksiä" -hypetyksiin. Todellisessa väkivaltatilanteessa tuosta asenteesta tuskin on hyötyä, humalaiseen uhoon yhdistettynä pelkkää haittaa.

Mitä varsinaiseen kysymykseen tulee, juoksen ihan kovaa jos en ole lamaantunut. Kovempaa kuin humalainen mies. Lisäksi olen kovaääninen ja paha suustani.
 
"Entinen Ksantippa S."
[QUOTE="mies1";29728604]Totta. Eivät vaan oma juttuni ole sitten yhtään. Vahva nainen on vain groteski mulle.[/QUOTE]

Ei se mitään. Löytyy heikoillekin miehille ottajansa :)
 
Spencer Hastings
Kerran potkin paskat pihalle joltain kusiaiselta, joka kävi päälleni kun olin tulossa baarista kotiin. Olin todella humalassa, mutta joku itsesuojeluvaisto vaan pisti skarppaamaan ja toimimaan tilanteessa. En tiedä mitä minulle olisi käynyt, ellei väliin olisi tullut taksikuski joka otti minut turvaan autoonsa ja vei kotiin. Olisi voinut käydä huonostikin, kun mies olis siitä vironnut.
 
"Julia"
Mä olen yhtä pitkä kuin mieheni ja melkein saman painoinenkin. Pyysin kerran miestäni leikkimään raiskaajaa, jotta voisin kokeilla kuinka käy. Tietenkään mieheni ei lyönyt tai satuttanut tahallaan, mutta eipä hän onnistunut saamaan multa edes farkkuja kokonaan auki. Ihan hiki päässä ähellettiin ja pari mustelmaakin tuli, eli niin totista hommaa oli kuin mahdollista. Käytin näköjään vaistomaisesti juuri noita kikkoja kuin tuossa ylläolevassa videossa. Tiedän siis, ettei mua ihan räsynukkena heitellä, mutta esim. lyömisen seurauksia en tietenkään osaa ennustaa.
 
Hauvansuojeluksessa
Jonkun aikaa saattaisin taistella vastaan, potkia, lyödä, purra ja sylkeä, mut jos ei auttais niin varmaan väsähtäisin :D mutta onneksi mulla on täällä pimeällä alueella lenkeillä koira mukana, mikä ei ihan mikään pikkupuudeli ole, vaan 60 kiloinen laumanvartijahauva joka inhoaa yli kaiken vieraita :) googlesta löytyy kuvia kaukasianpaimenkoirasta! ;)
 
veitsi kaulalla
[QUOTE="Julia";29729205]Mä olen yhtä pitkä kuin mieheni ja melkein saman painoinenkin. Pyysin kerran miestäni leikkimään raiskaajaa, jotta voisin kokeilla kuinka käy. Tietenkään mieheni ei lyönyt tai satuttanut tahallaan, mutta eipä hän onnistunut saamaan multa edes farkkuja kokonaan auki. Ihan hiki päässä ähellettiin ja pari mustelmaakin tuli, eli niin totista hommaa oli kuin mahdollista. Käytin näköjään vaistomaisesti juuri noita kikkoja kuin tuossa ylläolevassa videossa. Tiedän siis, ettei mua ihan räsynukkena heitellä, mutta esim. lyömisen seurauksia en tietenkään osaa ennustaa.[/QUOTE]

Farkut lähtee oikein nopeasti jaloistasi kun tunnet veitsen kaulallasi.
 

Yhteistyössä