Pärjäättekö naiset jos joku hyökkää kimppuun?

  • Viestiketjun aloittaja ulkona
  • Ensimmäinen viesti
ulkona
Naisille kysymys, jos joku häirikkö mies hyökkää ulkona kimppuusi niin pärjäätkö tappelussa tai kahakassa minkä kokoiselle miehelle, mitä luulette minkä pituiselle ja painoiselle miehelle pystytte laittakaam kampoihin?
 
sitä ei koskaan tiedä
Joku mieskö siellä miettii, millaiset mahikset sulla on raahata joku nainen pusikkoon tai viedä käsilaukku?
Kerran olen joutunut tuollaiseen tilanteeseen. Mies oli isokokoinen, pituutta ja painoa en tiedä, mutta hakkasin, purin ja monotin sitä munille sellaisella apinan raivolla, että mies lähti ulisten pakoon. Olen 150-senttinen.
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Alkuperäinen kirjoittaja sitä ei koskaan tiedä;29727058:
Joku mieskö siellä miettii, millaiset mahikset sulla on raahata joku nainen pusikkoon tai viedä käsilaukku?
Kerran olen joutunut tuollaiseen tilanteeseen. Mies oli isokokoinen, pituutta ja painoa en tiedä, mutta hakkasin, purin ja monotin sitä munille sellaisella apinan raivolla, että mies lähti ulisten pakoon. Olen 150-senttinen.
Toivon, että pystyisin samaan moisessa tilanteessa, mutta pelkään että vain jäädyn jos noin käy.. :/
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja sitä ei koskaan tiedä;29727058:
Joku mieskö siellä miettii, millaiset mahikset sulla on raahata joku nainen pusikkoon tai viedä käsilaukku?
Kerran olen joutunut tuollaiseen tilanteeseen. Mies oli isokokoinen, pituutta ja painoa en tiedä, mutta hakkasin, purin ja monotin sitä munille sellaisella apinan raivolla, että mies lähti ulisten pakoon. Olen 150-senttinen.
Mitäs jos se mies olisi lyönyt ja potkinut takaisin?
 
No etkö sä muka finninaamaselle riukuopiskelijalle pärjäis?
Riippuu vähän tapauksesta.
Joku finninaamainen opiskelijapoju menee tuohon "pikkupoika"-kategoriaan kun taas joku on jo mies ja miehillä on keskimäärin jopa 60% enemmän fyysistä voimaa, kuin naisilla. Jopa ne heiveröisen näköiset nuoret pitsanaamat voi olla helposti isoakin naista paljon vahvempia.
 
En tiedä. Onneksi ei kukaan ole hyökännyt kimppuun. Olen 170 pitkä ja suht vahva, mutta en ole tottunut tappelemaan. Toivon, että tuollaisessa tilanteessa saisin taisteltua itseni sen verran irti, että pääsisin karkuun.
 
---
Riippuu vähän tapauksesta.
Joku finninaamainen opiskelijapoju menee tuohon "pikkupoika"-kategoriaan kun taas joku on jo mies ja miehillä on keskimäärin jopa 60% enemmän fyysistä voimaa, kuin naisilla. Jopa ne heiveröisen näköiset nuoret pitsanaamat voi olla helposti isoakin naista paljon vahvempia.
Mmh... Voi olla... Mutta kuten sanoin ni kiva et joku nainen tälläki palstalla on rehellinen, eikä koita todistella jotain: "kyllä mä kaikille pärjään"
 
"kuku"
jos hyökkääjä ei odota vastarintaa ja on huono taktiikka niin jonnekin 80 kg ehkä jopa isommalle atleetille. hyvällä taktiikalla se koulupoikakin voi siepata mut jos en ole hereillä tai hämää hyvin. koko ei ratkaise.
 
52 kg
Eikai se koosta ole niinkään kiinni, vaan ennemminkin hyökkääjän taidoista ja agressiotasosta. En varmana pärjää 80 kiloiselle itsevarmalle taistelulajiharrastelijalle, joka suunnitellusti tulee päälle.

Mutta esim joskus on joku mies pienessä huppelissa saanut päähänpiston alkaa liian läheiseksi, niin kyllä tollaisia vastaan pärjää. Olen joutunut miehen kanssa käsirysyyn, silloin käytin muutamaa yksinkertaista kikkaa jotka olen itsepuolustustunnilla joskus oppinut. Eli suoraan naamaan tai munille millä tahansa ja KOVAA, sit karkuun.

muistakaa naiset opetella puolustamaan itseänne, se saattaa joku päivä pelastaa teidän hengen :) nyt mies tilasi minulle jonkun sumutejutun, millä voi myös puolustautua isompaakin körilästä vastaan. Kun tulee tuolla yksin tuota koiraa lenkitettyä iltaisin..
 
kunnon koira
Eikai se koosta ole niinkään kiinni, vaan ennemminkin hyökkääjän taidoista ja agressiotasosta. En varmana pärjää 80 kiloiselle itsevarmalle taistelulajiharrastelijalle, joka suunnitellusti tulee päälle.

Mutta esim joskus on joku mies pienessä huppelissa saanut päähänpiston alkaa liian läheiseksi, niin kyllä tollaisia vastaan pärjää. Olen joutunut miehen kanssa käsirysyyn, silloin käytin muutamaa yksinkertaista kikkaa jotka olen itsepuolustustunnilla joskus oppinut. Eli suoraan naamaan tai munille millä tahansa ja KOVAA, sit karkuun.

muistakaa naiset opetella puolustamaan itseänne, se saattaa joku päivä pelastaa teidän hengen :) nyt mies tilasi minulle jonkun sumutejutun, millä voi myös puolustautua isompaakin körilästä vastaan. Kun tulee tuolla yksin tuota koiraa lenkitettyä iltaisin..
Mä ostaisin sellaisen koiran ettei tarvitse kantaa sumutetta mukana.
 
"Jeps"
Riippuu tosiaan hyökkääjän omista taidoista että kuinka sitä pystyisi laittamaan hanttiin. Kungfua harrastava mieheni on opettanut mulle muutamia peruskikkoja joita olen hänen kanssaan treenannut, en siis tositapauksessa. En osaa sanoa osaisinko toimia vaistomaisesti oikein tilanteessa, mutta periaatteessa osaan tehdä ihmisen hetkellisesti toimintakyvyttömäksi.
 
"hmm"
jos nyt ajatellaan että tilanne on puhtaasti hyökkäys, eikä hyökkääjä katso paremmaksi jättää kiinnijäämisriskien, avuntulon tai muun takia rauhaan uhria joka huutaa tai yrittää pistää kampoihin;

tuskimpa oikein kellekkään. kaveripiirissä on reippaasti alipainoinen, ei urheiluharrastuksia omaava mies joka on minua vahvempi, vaikka itse olen liikkuva. pituudella, niin minun kuin hyökkääjänkään, en katso olevan tässä mitään merkitystä. se ei vaikuta juuri voimiin. teinipojatkin ovat jo yllättävän vahvoja. eli lapsen varmaan päihittäisin :D
 
Lähettäjäinliitto Oy
Kyllä ainakin mulla on semmonen käsitys, että mies on naista yli 100% vahvempi.
Ajatelkaa vaikka kaikkia niitä painavia roskasäkkejä tai kaappeja mitä itse ette saa edes liikuteltua mutta mies kantaa sen haluttuun paikkaan.

Nämä ovat vaan niitä sukupuolieroja, peruskauraa.
 

Yhteistyössä