Hakutulokset

  1. E

    SAA POISTAA

    pois
  2. E

    Sairaaladietti alkoi tänään..

    Kirjoittelen tänne päivittäin tuntemuksia ja oloa ihan vaikka sitten vain itseni takia, jos ei ketään kiinnosta lukea. Ihan kokeilumielessä tällä dieetillä, eikä olisi pahitteeksi jos kilojakin lähtisi.. Lähtöpaino 79,3kg ja pituutta vain 165cm. Aamulla oli kuppi kahvia sokeripalan kera...
  3. E

    MITEN SAAN KUVAN NÄKYMÄÄN MYYNTI-ILMOITUKSEENI??

    Neuvokaa! En tarkoita linkkiä vaan sitä että kuva näkyisi heti suoraan.
  4. E

    ALLE TUNNISSA SYNNYTTÄNEET!!

    Kuinka monella on synnytys kestänyt alle tunnin? Kuinka mones lapsi oli? Ja oletko sen jälkeen saanut lapsia, mites niiden synnytykset kestäneet? Itsellä toisen lapsen synnytys kesti kaikkine vaiheineen yhteensä 50 minuuttia. Ja mietityttää että JOS joskus kolmannen tekisin, niin miten...
  5. E

    Kiva alku!! Muilla kokemuksia?

    Olen tässä koko alku vuoden yrittänyt laihduttaa ja aina on into lopahtanut kesken.. Nyt aloitin eilen Nutriletin tehostartin, siis sen viiden päivän kuurin. Alkuviikon söin jo hieman vähemmän. Maanantaina paino oli huimat 79kg ja tänäaamuna vaaka näytti 76kg eli tiputus -3kg viidessä...
  6. E

    PALJONKO MOKKAPALASSA ON KALOREITA??

    Siinähän se kysymys jo tulikin. Tietääkö kukaan?
  7. E

    Onko kellään BRIO TUPLAPONY-rattaita? KOKEMUKSIA KAIPAAN!!

    Eli ensinnäkin kysymys, luin joltain sivuilta että selkänojan saa kahteen eri asentoon. Miten alas se menee? Täysin makuuasentoon vai mihin asti? Entä minkä ikäisillä lapsilla on ollut? Meillä on pojat nyt 2v 4kk ja nuorempi 8,5kk. Olisko tarpeeksi tilavat näin talvivaatteillakin? Onko...
  8. E

    ei kukaan vastannu niin poistin

    ei kone suostunu poistamaan viestiä....
  9. E

    Maitoa vain toisesta rinnasta --> imetyksen lopetus??

    Täysimetin lastani 6kk, nyt hän on vajaa 8kk ja imetys jatkuu edelleen. Maidontulo väheni toisesta rinnasta niin paljon ettei vauva enää suostu siitä edes imemään. Jatkanko imettämistä yhdellä rinnalla vai lopetanko kokonaan? Voiko rinnat jäädä erikokoisiksi jos jatkan? :whistle: Nyt...
  10. E

    SYÖKSYSYNNYTTÄJÄT!!!!

    Jos sinulla on ollut syöksysynnytys, monesko lapsi oli? Mikä oli synnytyksen kokonaiskesto (jälkeisvaihe mukaan lukien)? Miten muut synnytyksesi menneet? Itsellä näin: Esikoinen 4h 55min. Toinen 50min, syöksysynnytys ambulanssiin :whistle:
  11. E

    Onko kukaan laihduttanut imetyksen aikana??

    Eli siinähän se kysymys jo tulikin. Kun minulla on ollut sellainen käsitys ettei imetyksen aikana saisi laihduttaa...? Jos joku on jollain lailla laihduttanut tai saanut tehostettua imetyksen vaikutusta painon putoamiseen niin kertokaa miten?? Itse en ole uskaltanut erityisemmin laihduttaa...
  12. E

    Laihdutus & imetys ????

    Onko kukaan laihduttanut imetyksen aikana?? Kun minulla on ollut sellainen käsitys ettei imetyksen aikana saisi laihduttaa...? Jos joku on jollain lailla laihduttanut tai saanut tehostettua imetyksen vaikutusta painon putoamiseen niin kertokaa miten?? Itse en ole uskaltanut erityisemmin...
  13. E

    Imetyksen vaikutus painon putoamiseen

    Te, joilla on paino tippunut imetyksen ansiosta: - Paljonko tippui ja missä ajassa? - Tippuiko tasaiseen tahtiin vai aina kerralla enemmän? - Entä imetyksen lopettamisen jälkeen; tippuiko lisää, alkoiko nousemaan vai onko pysynyt samassa? Itse olen nyt imettänyt 5kk ja painoa on...
  14. E

    Imetyksen vaikutus painon putoamiseen

    Te, joilla on paino tippunut imetyksen ansiosta: - Paljonko tippui ja missä ajassa? - Tippuiko tasaiseen tahtiin vai aina kerralla enemmän? - Entä imetyksen lopettamisen jälkeen; tippuiko lisää, alkoiko nousemaan vai onko pysynyt samassa? Itse olen nyt imettänyt 5kk ja painoa on...
  15. E

    2-vuotiaan pojan pituus ja paino

    Minkä kokoisia teidän pojat ovat tasan kaksi-vuotiaina olleet? Meillä oli tänään 2-vuotisneuvola ja poika oli 91,5cm ja 14kg. Kuulemma pitkä ikäisekseen, mutta muuten sopusuhtainen.
  16. E

    Nutrilett 5 päivän tehostartti, kokemuksia??

    Eli paljonko on painonne pudonnut tuon viiden päivän aikana??
  17. E

    Painonvartijoiden pistetaulukkoa?

    Oisko kellään ylimääräistä painonvartijoiden pistetaulukkoa? Kuinka monta pistettä yleensä päivässä saa syödä?
  18. E

    POTTAKOULUSTA. Auttakaa!

    Meidän kaksivuotias poika ei yksinkertaisesti suostu menemään potalle tai pöntölle. On yritetty sekä seisaaltaan että istuen, ei suostu lähellekään vaan alottaa kamalan huudon ja sätkimisen. Yksivuotiaana kävi jo ihan kiltisti potalla ja sai asiaakin tehtyä, mutta sitten oli pitempi väli etten...

Yhteistyössä