Alkuperäinen kirjoittaja mä:
Alkuperäinen kirjoittaja mmä:
kiitos ensimmäisestä asiallisesta vastauksesta. onko sulla mitään sivuoireita tms. ja meneekö sulla aamu vai iltalääkkeenä. tämä lääke??
Minä en ole mielestäni ollut lainkaan asiaton vaan olen oikeassa. Voisin kertyoa sinulle yhtä sun toista kyseisestä lääkkeestä ja ihan oikeata faktaa, mutta en tee sitä sillä se olisi epäeettistä ja voisin vaikkapa menettää oikeuteni toimia ammatissani. Sillä et voi tietää kuka minä todella olen ja todellakin usko jo että oman turvallisuutesi vuoksi sinun tulee kysyä nämä asiat lääkäriltäsi tai sitten apteekista. Jos tarvitset vertaistukea tilassasi tiedät varmasti saavasi sitä tiettyjen foorumien kautta. Olen pahoillani jos pidit minua vain ilkeänä. Minä pidän sinua mitsepäisenä koska et ymmärrä omaa parastasi.
Ihan ensiksikin, en ole lääkäri, joten jos kliinistä käyttökokemusta kaipaat, siinä en voi sinua auttaa, mutta jos haluat faktatietoa, sitä voin toki sinulle etsiä ja kertoa sen verran kuin tiedän. Kun olet kirjautunut, kerro minulle nimimerkkisi niin minä laitan sinulle viestiä.
mutta silti haluan jotain tietoa. esim. onko kukaan lopettanut kyseisen lääkkeen käyttöä yhtäkkiä. kaipaan ihan vain faktatietoa en mitään muuta. mutta ilmeisesti palstalla ei ole käyttäjiä. ja epäilen sinun pelkoasi menettää oikeutta, mutta jos haluat niin voin kyllä kirjautua ja voimme jatkaa tätä yksityisviestein jos sinulla on tietoa. google kyllä auttoi jonkin verran, mutta ei paljoa.