Zumbaajat huom!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi zumbaaja =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meinasin jo tilata sen mut mies huomas et netissä oli myös se, ja se latas mulle sen :) ilmasiks sain, onneks en kerenny tilaamaa :) en oo viel kerenny kokeilee, tuleeko niitä lihaksia oikeesti ku zumbaa??

Muuten, oletteko huomanneet, että zumba-mainoksesta hävisi se väite, että se polttaa 1000 kaloria tunnissa tai jotain naurettavaa, ja hintakin on hävinnyt. Voi teitä pöllöjä jotka menivät tuon hullutukseen halpaan, ihan tajuttoman kallista parista dvd:stä...

mä ja rakas mieheni maksamme elixialle 60e per naama kuussa. joten zumbaajat älkää tunteko että olette ainoita kusetettuja. Tosin elixia vahtii 4 lastamme sillä välin kun pyörimme jumpissa ja kuntosalilla. liikunta on iloinen asia ja zumbaaminen varmaan tosi iloinen asia ; )

Alkuperäinen kirjoittaja no hei:
mä ja rakas mieheni maksamme elixialle 60e per naama kuussa. joten zumbaajat älkää tunteko että olette ainoita kusetettuja. Tosin elixia vahtii 4 lastamme sillä välin kun pyörimme jumpissa ja kuntosalilla. liikunta on iloinen asia ja zumbaaminen varmaan tosi iloinen asia ; )

Iiiiihan eri juttu. Dvd:t vaan kun taitaa pölyttyä hyllyllä parin zumbaamisen jälkeen. Ja kyl miusta 70 euroa neljästä jumppadvd:stä on paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no hei:

Iiiiihan eri juttu. Dvd:t vaan kun taitaa pölyttyä hyllyllä parin zumbaamisen jälkeen. Ja kyl miusta 70 euroa neljästä jumppadvd:stä on paljon.

siis ei kai siitä kukaan maksa kun netistä saa ilmaiseksi?

Yhteistyössä