Zumba

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Oon aina tykännyt tanssia. Alle kouluikäisenä aloitin baletin, ala-asteella vaihtui jazztanssiin ja 10 vuotiaana vaihdoin disco- ja showtanssiin ja sitä harrastin 16 vuotiaaksi asti, kunnes muutin pois kotoota eikä nuorena opiskelijana enää ollut varaa itse maksaa harrastuksia. 12vuotiaana mukaan liittyi myös akrobatia ja 13 vuotiaana tap dance. Nuokin lopetin silloin 16 vuotiaana.

11 vuotta myöhemmin aloitin täällä uudella paikkakunnalla taas tap dancen, mutta valjakkokoirat ja perhe vie kaiken ajan, joten vuoden jälkeen lopetin.

Selkä on ollut aikas p*skassa kunnossa yläasteen jälkeen kun tanssimisen lopetin.

Ja nyt tietty on hieman tuota löysyyttä. Kiloja sais tulla lisää, mut nyt oon ruvennu ajattelemaan, et pitäis vähän kiinteyttä saaha.

Aina välillä katsonut zumba-mainoksia ja todennut, et en kyllä osta dvd-pakettia kun maksaa ihan liikaa. YouTubesta yksi päivä kuitenkin vilkaisin videoita ja siellähän niitä on vaikka kuin paljon ja voisinkin kotona aina viikoittain zumbailla.

Mutta mutta. Ainut häiritsevä tekijä on mies. Tiedän, et jos mies on kotona, hän ei voi pysytellä kaukana ja antaa miun rauhassa hetkuttaa ja ketkuttaa vaan pitää olla vähintäänkin huoneen ovella tuijottamassa ja naureskelemassa. joten ei siitä tulisi mitään. Juuri ystävän kanssa asiasta keskustelin ja hänkin oli yhden viikonlopun anopin zumba-dvd:tä kokeillut ja ei siitä ollut tullut mitään kun mies oli naureskellut ja virnuillut vieressä.

Pitäiskö sitä vaan potkia aina mies tunniksi iltaisin pois, jotta sais rauhassa ketkutella? Pojan läsnäolo ei haittais mitään.

Kyllähän sitä tietty vois etsiä, et josko tääl ois tuntejakin ihan, mut menishän tuo zumbaaminen täällä kotonakin :D

Onko se nyt ihan järkevää ketkuttelua? Kyllähän sen pitäis kiinteyttää ja sais taas selkääkin parempaan kuntoon ku lihakset ois kunnossa...

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:
pistä mies pojan kanssa ulos :D mä tykkään, pitkään oli kausi etten zumbannut mutta nyt kyllä taas vetkutan ja ketkutan. meidän lapset tykkää pyöriä jaloissa mukana.

Mies varmaan olis ihan innoissaankin, et jos sais vapaailtoja, jos siis zumbailisin pojan kanssa. Ja muutenkin mie pääsen puol 4 töistä ja mies vasta 6 aikaan, joten kerkiäisin siinä kyllä zumbaamaan heti töiden jälkeen, ennenkuin se kerkiää tulla virnuilemaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Wc Ankka:
On se ainakin mukavaa, jos ei muuta :) Mä tykkäsin sitä vetää.
Mutta missä sulla muka löysyyttä on |O :D

kyllä sitä valitettavasti on. maha, vyötärö, reidet. Reisissä selluliittiakin ihan näkyvästi. Ne ei kyllä haittaa, sitä on, ni on. Käsivarretkin on löysät. Ei tuo koirien kanssa ajelu kuitenkin kiinteytä tätä kroppaa vaikka kunto onkin ihan ok.

Yhteistyössä