zovipatch laastari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Help

Vieras
Siis kuinka sen kuuluisi toimia?
Olen nyt tuhonnut jo 8 laastaria turhaan kun en saa niitä paperista irti :(
Pidin ohjeen mukaan niitä ja koitin irroittaa sitä paperia niin ei,
aina vaan lähtee laastarikin irti, ja on kuivat putsatut huulet.
Koitin jopa tuommoisella lämpötyynyllä pitää ja ei :( jää kiinne,
hetkellisesti jää mutta kun irrotan paperia siitä niin lähtee laastarikin irti,
pitääkö se muka jättää paperin kanssa siihen kiinne? Vai Miten nämä muka toimii?
Mieskään ei saanut niitä toimimaan :(
Yksi saatiin kun irrotettiin se ihan kokonaan papereista ja aseteltiin pinseteillä huuleen, kuuluuko näiden muka olla näin vaikeita käyttää?

joskus toimivat ihan helposti, joku toinen kerta ei ollenkaan.
Itse olen laittanut sen kiinni huuleen sen paperin kanssa, odottanut jonkun aikaa (1-10 min) ja se paperi osa lähtee sitten ihan itsestään irti.

Toivottavasti auttoi.

Ostin eilen ensimmäistä kertaa samaisia Zovipatch-laastareita ja huomasin saman ongelman :(
Olen siis ennen käyttänyt Compeed-laastareita ja ollut niihin ihan tyytyväinen.

Ensimmäinen Zovipatch meni roskiin juuri siksi ettei irronnut suojapaperista ja toisen irrotin valmiiksi reunasta terävällä veitsellä niin sen sain paikalleen. Siis irrotin vain vähän sitä reunaa.

Muuten tuntuu toimivan ihan samalla tavalla. Pysyy paikallaankin ihan yhtä hyvin kuin Compeed...tosin olen nyt käyttänyt näitä Zovipatcheja vasta vuorokauden joten aika vähän kertynyt vasta kokemusta.

Huonon suojapaperista irtoavuuden lisäksi mainitsisin miinuksena että laastari on kiiltävää muovia. Erottuu siis huulesta enemmän kuin Compeedin samea laastari.

Hinnaltaan taitavat olla samoissa sillä vaikka Compeed-pakkaus maksaa vähän enemmän, siinä on 15 laastaria kun taas Zovipatch-pakkauksessa vain 12.
Compeed-pakkaus on kiva matkalla kun laastarit on siinä kovassa muovirasiassa eivätkä pääse esim. taittumaan ja mukana peili kun taas Zovipatchit on yksittäispakattu pieniin muovi/foliotaskuihin jolloin yksittäinen laastari on kyllä helppo laittaa vaikka lompakkoon eikä laastari vahingoitu kovin helposti mutta laukussa pakkaus voi päästä leviämään ja laastarit ruttaantumaan.

Olen kokeillut useamman, en ole saanut yhtään irti. En ostaa toista kertaa. Eli täytyy tyytyä vanhaan hyvään rasvaan, tosin sitä ei saa näkymättömäksi, mutta sama se.