Zoely pillerit ja kuukautiset.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Metis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Metis

Aktiivinen jäsen
18.04.2012
3 096
24
38
Mä tässä oottelen menkkoja kun mulla on menossa toisiks viimeinen "lume" pilleri eikä missään näy mitään :O

Lääkäri sanoi ettei menkat jää heti kokonaan pois ja tyhjennysvuoto pitäis tulla näitten aikana. mulla oli ihan alussa pientä (outoa) tuherrusta muutama päivä mut ei kunnon menkkoja kun ne oli sillon ko mä alotin. (siis toi pieni vuoto tuli about 4päivää normaalien menkkojen jälkeen)

Onko muilla mitään kokemusta noista Zoelyistä ja menkoista, onko ne jääny pois vai mikä tässä mättää.

Terveisin: Normaalisti 7 päivää vuolaasti vuotava :ashamed:

olen syönyt nyt kolme liuskaa ja tänä aikana tuli vain kerran vuotoa, nyt odottelen viimeiset lumepillerit jos sitten alkais..
en tiedä että kuvittelinko mutta vatsa tuntui samalta kuin menkkojen aikaan mutta mitään vuotoa ei ilmestynyt..
onhan se vähän stressaavaa jos menkat jää kokonaan pois, sillä mistä sitä sitten tietää että mistä syystä.. O.o

Mulla toinen liuska menossa ja toiset menkat (tän liuskan aikana siis) jo näiden aikana!!!!!! :mad:|O
Jumalauta mä olen loppu tän perkeleen vuotamisen kanssa! Pitäis vissii rimpauttaa lääkärille... Vaihteeksi..

Eka niitä ei näkyny ollenkaan (menkkoja) ja nyt sitä tulee sitten viikkotolkulla! Prkl!

Mulla kävi niin, että ekan liuskan vuosin koko ajan vähän ja sitten lumepillerien aikaan tuli oikeat menkat. Siihen loppui vuodot ja nyt syön kolmatta liskaa enkä ole ton ekan jälkeen vuotanut lainkaan eli menkat jäi väliin mutten ole raskaana. Itselle menkattomuus sopii hyvin.

Mulla ennen menkat 5-7 päovää, pillereillä huikeat 2 päivää ja yhdellä siteellä per päivä pärjännyt. Ole ap vain tyytyväinen.Ise kauhulla ennen menkkoja odotin ja kaikki menot piti perua kun vuoto ol niin järkyttävää!

Laitatin synnytyksen jälkeen ehkäisykapselin, pidin puoli vuotta, jatkuvaa tiputtelua että kuumia aaltoja, ei sopinu. Poiston jälkeen siirryin pillereihin, tuli syötyä kolme kuukautta vähä hormoonista gestinylia, menkat oli " koko ajan" . Palo hermot, vaihdoin zoelyyn. Nyt syöty yks levy lume pillereineen, eli menkat ois pitäny olla. Ei ole. Ehkä pientä tuhrua tuli mutta sekin meni. Iho on pysynyt todella hyvänä, toista oli ehkäisykapselin aikana. Ainut että zoelyn kanssa tullut muutamana päivänä niitä samoja kuumia aaltoja kuin ehkäisy kapselin kanssa. Naama tulipunaisena varsinkin nyt ekan lume pillerin ottamisen jälkeen. Seksi maistunu hyvin. Jos jatko sujuu yhtä mallikkaasti, toistaiseksi jään sitten popsimaan näitä pilsuja. Ja ikää täältä löytyy 24.

Niitä lume pilsuja ei ole pakko ottaa, eikä kannatakkaan syödä niitä (luitteko mitä ne sisältää?). Ennen näitä vuodin aina viikon runsaasti, nyt viimeset pari liuskaa ollut vuoto vain muutaman päivän ja nyt ne näyttäisi jääneen kokonaan pois.

Itselläni on ollut zoely pillereitä aloitin ne 11.11.2014 ennen zoely pillereitä oli yaz-pillereitä sitä ennen oli carazette minipilerit ensimmäinenkerta oli keväällä 2014 toukokuuta siloin aloitin minipilerit carazette elokuuta yaz pillerit aloitin zoely pillerit marraskuuta kuukautiset ovat olleet pitkään 8-13 päivää normaalisti 7 päivä ennen pillereitä

Olen syönyt zoely pillereitä nyt reilun puoli vuotta ja menkat tullut joka kuukausi säännöllisesti, tosin pienentyneet todella paljon. Menkat jäi välistä yhden kuukauden ja nyt ne alkoi normaalisti taas. Onko muilla kokemuksia, vähän huolettaa..

Yhteistyössä