zhuzhupetseistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v

Vieras
vai mitä ne nyt onkaan. Jos on niitä toivottu, niin käykö ne jotkut furry jutut tulalle. Kun ei prismassa ollut kuin niitä jotain furry-juttuja. Mun silmään näytti samalta, mutta ei vissiin ole?

Riippuu varmasti ihan toivojan iästä ja hänen "fanaattisuudestaan" zhuzhupetseihin. Ulkonäöltään ovat todellakin niin samanlaisia, että varmasti menenvät sekaisin. Ne Furryt näyttää pyöreämmiltä ja mietin, että ne eivät ehkä mahdu zhuzhujen tunneleista ja muista, mutta tämä on vain mun arvailua. Meillä onneksi toi hamsterivillitys oli kesällä synttäreiden aikaan, joten saatiin niitä ja niiden leluja ihan tarpeeksi.

Mun mielestä ne furry frenziet oli söpömpiä ku zhuzhu:t ni ostin tytölle semmosen pakettiin. Zhuzhut on hamstereita mutta noita furry juttuja oli koiria ja siilejä yms :D eikö mahu zhuzhu:jen tunneleihin? perhana, oon hommannu jo semmosen :(

Alkuperäinen kirjoittaja hö;22651780:
Mun mielestä ne furry frenziet oli söpömpiä ku zhuzhu:t ni ostin tytölle semmosen pakettiin. Zhuzhut on hamstereita mutta noita furry juttuja oli koiria ja siilejä yms :D eikö mahu zhuzhu:jen tunneleihin? perhana, oon hommannu jo semmosen :(

Niin, minä en tiedä ! Ihan ulkomuotojen perusteella olen miettinyt ja niitä Furryjakin on niin monenlaisia, että toiset ovat lähempänä hamstereiden korkeutta kuin toiset.

Hei, löysin tämän ketjun kun katselin ja etsin tietoa zuzupetseistä, miten te olette paketoineet ne petsit kun ostatte lahjaksi ja paljonko olette maksaneet niistä?

Yhteistyössä