Zempatkaa laihduttajaa! Nyt tekee niin mieli sortua!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihravuori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä alku on hyvä alku :)

Ootko siis tehnyt ihan elämäntapa muutoksen vai vaan päättänyt että olet tietyn aikaa syömättä herkkuja ja sitten taas annat palaa? Helpommalla ehkä pääsee pitkällä tähtäimellä, jos ei kiellä tseltään aivan kaikkea herkuttelua, vaan vähentää kokonaisvaltaisesti ruoan mussutusta ja muuttaa sitä terveellisempään suuntaan (ja ehkä koettaa lisätä edes jotain liikuntaa). Silloin ei tule ikäviä yllätyksiä kun tavoite paino on saavutettu ja tulisi aika höllätä syömisissä.

Tai mä olen ihan vaan sillä, että järkevöitin ylipäätä koko ruokavalioni saanut pudotettua tähän mennessä 5 kg ja silti syön kyllä edelleen nameja ja muita herkkuja. en vaan lähellekään siinä määrin kun ennen :)

• Tykkää
Reactions: MsGodDammit
Tavoitteena on nyt aluksi saada paino alle 90kg ja mä painoin tänän 91,5. Eli hilkulla ollaan. Tottakai on ihan elämäntaparemontti muutenkin menossa. Lauantaina juhlitaan perheellä, joten mennään ravintolaan syömään ja syödään kolmen ruokalajin päivällinen, joten se on mun herkkupäiväni. Tulee kuitenkin vedettyä ravintolaruokaa ja jälkkäriksi joku kakku, jätskiä tms.

Mä en ole koskaan mikään ahmija ollut. Paino on ollut samassa viimeiset 8v. Nyt vaan on aika saada ensin vähä pois ja sitten joskus taas lisää. Mä olen NIIN lähellä ensimmäistä tavoitettani.

No sit vaihda namit vaikka porkkanaan, saat kuitenkin mussuttaa ja himo menee ohitse :D Tai mulla auttaa jos ylipäätä saan syödä jotakin ja aivan hillitön mussuttamisen himo iskee.

Ja tsemppiä vaan painonpudotukseen!!!

Auttaa, muuten kummasti ku vetää päälle kaappinsa pienimmät vaatteet. Ja viettää aikaa ne päällä useamman tunnin. Puristava tunne saa ketuttamaan ja jatkamaan projektia.

Yhteistyössä