onko muilla tätä ongelmaa, että ennen menkkojen alkamista tekee mieli mässäillä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahmatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahmatti

Vieras
kaikkea hyvää ja kokoajan? suu kävis ihan kaikenaikaa, jäätelöä pakkasesta, tuulihattuja, nyt tekee mieli taas suklaata ja avata karkkipussi, vaikka namipäivään on melkein viikko :(
 
Kyllä... Tai ei välttämättä makeanhimo, mutta mä syön kuin hevonen. Yritän laihduttaa, mutta se noin vko ennen menkkoja menee aina yli. Kokoajan on nälkä ja syön ihan järkyttäviä annoksia ja silti on vaan nälkä ja nälkä :(
 
Jep. Mulla alkaa yleensä muutamia päiviä ennen menkkoja ja syötätys lakkaa, kun menkat alkaa. Ja just kaikkea ei-niin-terveellistä tekee mieli... Nytkin. Kovasti olisi toiveissa plussa testiin, mutta tämä syötätys ja turvotus taitaa ikävä kyllä enteillä menkkoja.
 
Kyllä! Kaikki rasvainen ja hyvä. Sipsit, suklaa ja valkoista vehnäjauhoa sisältävät syötävät (siis keksit, leivonnaiset...) lähinnä. Noita siis tekee mieli. Eri asia mitä noista sitten syön. Joskus itsekuri pitää paremmin kuin toiste.
 
mullakin alkaa noin 3-4 päivää ennen menkkoja hullu mässäys, ihan ruualle ja makeellekkin, paino nousee aina sen 3KG menkkojen ajaks ja sit laskee takas normaaliin, ku menkat loppuu...

Joten älä huoli et ole AINUT! :D
 

Yhteistyössä