A
ahmatti
Vieras
kaikkea hyvää ja kokoajan? suu kävis ihan kaikenaikaa, jäätelöä pakkasesta, tuulihattuja, nyt tekee mieli taas suklaata ja avata karkkipussi, vaikka namipäivään on melkein viikko 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:Kyllä... Tai ei välttämättä makeanhimo, mutta mä syön kuin hevonen. Yritän laihduttaa, mutta se noin vko ennen menkkoja menee aina yli. Kokoajan on nälkä ja syön ihan järkyttäviä annoksia ja silti on vaan nälkä ja nälkä![]()