Z-line Twin Rider

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haavemamma73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensin kysmys, sitten kokemukset:

Onko jollain käytössä seisomalautaa Z-linessa ja jos niin mistä hommattu ja minkämerkkinen?

Meillä ollut Z-linet kohta 2 vuotta ja koko ajan kovassa tuplakäytössä kesät talvet. P&T:t eivät napanneet kahdesta syystä: kiikkerän oloinen kolmipyöräisenä mutta ennen kaikkea laatuvaikutelma ei todellakaan vastaa hintaa, joka taitaa olla tuplat Z-lineen. Musta molemmat on samanlaisia rimpuloita niinkuin nämä lastenvaunut yleensäkin, mutta Z-lineja ostaa sitten parit samaan hintaan.

Hyvin nuo ovat kestäneet, tosin ilmakumirenkaista yksi nyt paikkausta vailla ja alaistuin tuntuu hieman löystyneen. Tosin siinä on ylipainoakin lähes 5 kiloa ja siksi seisomalauta haussa. Mutta ovat siis ehdottomasti rahansa arvoiset ja menevät hangessakin hyvin eteenpäin 4 pyörän ansiosta ihan eri lailla kuin P&T:t.

Ainoa jossa luulen P&T:n olevan parempi, on jälleenmyyntiarvo...

Minä olen kokeilut kaikkia mahdollisia rattaita/vaunuja. ON ollut oran tuplat sitten phil&teds ,britax b-dualit carena double swingit ja sitten nämä z line twon riderit ja voin sanoa että pathaimat ovat olleet carenat ja z linet olen tykännyt molemmista paljon eniten z lineista ovat ihan saman laiset kun phil&teds,

mutta sentin leveämmät kuin Phil teds explore malli mikö minulla oli ennen kukevat yhtä kevyeesta ja se että sisar istuimessa ei ole kuomua niin näitä voi ostaa vaunu aittasa 45e suosittelen z lineja ensinäkin voi mennä kaupoissa mista aukosta vain ovat siis 63cm leveä pituutta saman verran kun p&T:llä ja parasta vielä kun rataksessa saa kaaritukeen tuon haarojen väliin tuon kankaan niin ei tarvi lapsi aina olla kiinni vöissä.

rattaitten eteen olen kiinnittänyt erillisen hoitolaukun mihin sitten kauppa tavarat mahtuvat ainiiin ja plussana se että ovat 4 renkaiset suositteen kovasti näitä rattaita ovat halvat ja erittäin hyvä laatuiset phil&teds ei eroa todellakaan paljoa naista =)

No meillä on P&T Hammerhead, joka on hyvin saman näköinen nelipyöräinen malli kuin Z-line. Pikkasen tyylikkäämpi ja viimeistellymmän näköinen ehkä.

Ne maksoi kotiin toimitettuna kuomullisen sisaristuimen kanssa noin 500€. Z-line edellisen kirjoittajan mainostamalla erillisellä kuomulla maksaa lähes 400€. Uskoakseni saan jälleenmyyntitilanteessa satasen enemmän kyllä P&T:stä eli olen tyytyväinen hankintaani.

Kannattaa kytätä, josko tuota Hammerheadiä on huutiksessa tms. Kaupoistahan se taitaa olla jo loppu ja korvattu kalliimmilla alumiinirunkoisilla P&T nelipyöräisillä malleilla.

Harkitsemme näitä twin ridereita kaksosille matkarattaiksi: Kuinka pieneen pakettiin rattaat +alaistuin menevät (lentokoneeseen/auton peräkonttiin pakkaamista varten)?

Luin jostain että valjaat ovat aika isolla mitoutuksella - riittääkö säätövaraa vauvakokoiselle matkustajalle?

Yhteistyössä