ystäviä turun seudulta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa!!
Sama juttu, ystävät kadonneet ekan odotuksen aikana. mulla tytöt 2,5 v ja 1,5kk. Ja olis kiva saada Turusta päin ystäviä ja lapsille leikkikavereita!! pippuri80@suomi24.fi
 
täällä myös ystävien hylkäämä kolmen tytöt äiti. tytöt 6v, 2v ja 8 kk.
itselläni ikää 25 vuotta ja kotona olen ainakin seuraavan vuoden.
laittakaa mailia tulee osoitteeseen

katri_80@hotmail.com
 
mulle kans ystäviä turun seudulta.asutaan n.25km päässä turusta..täytän parin kk:n päästä 25v ja lapsia on kolme: p 6v,p 4v ja t 1v9kk.mulla jäi kaikki kaverit keski-suomeen kun muutin tänne päin ja uusia pysyviä kunnon kavereita ei oo löytyny.
 
Yksinäiseltä tuntuu välillä täälläkin. Olen 23v., poika kohta 5kk. Asustellaan Kupittaanpuiston laidalla. Olisi mukava saada pojalle leikkikavereita ja itselle juttuseuraa. =)
 

Yhteistyössä