Ystäviä ei ole :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haluan olla harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä olin entisellä paikkakunnalla tosi sosiaalinen tapaus, oli perhetuttuja, opiskelukavereita, työkavereita ja muuten vaan ystäviä..tuli muutto ja nyt ei oo ketään :(

mut etiäpäin sano mummo lumessa, eiköhän noita vielä sikiä ystäviäkin jostain :D

Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄ MYÖSKIN:
läheltä kuopiota
päivät menee kotona yksikseen lasten kanssa tai ulkoillessa. leikkipuistoista ja kerhosta ei sitä ole löytänyt jonka vois pyytää vaikka kahville.
kerhoissa sekä mll etä seurakunnan on omat piini pieni pyörii kerhot mihin me ei mahduta.
onko vika minussa olenko ujo? ruma? läski?
voi kun oli se yksikin kaveri.
tänne kun saisi tulla vaikka joka päivä ei haittaisi yhtään.

Ootko mistäpäin?

"läheltä "kuopioo =)
ehkä tosiaan joskus täälläkin olis se kaveli ketä nähdä ja pyytää kyläileen.

Alkuperäinen kirjoittaja Haluan olla harmaana:
Minä olen Kuopiosta.

Mistä päin kuopiota? Minäkin yksinäinen ja tuntuu vaikeelta nykyään ylipäätään tutustua kehenkään... :ashamed:
Olisin myös vailla sellasta "tosi ystävää", palstan kautta oon muutamaa tavannut mut yhteydenpidot on vaan ajan myötä katkenneet. :/

Tässä yks Kuopion lähistölle muuttanut kans. Muutama kaveri kyllä on 100km säteellä mut ei läheisiä ystäviä. Tuntuu että työ vie kaikki voimat ja tuntuu hankalalle suunnitella kyläilyjä tai kutsua ketään meille kun olen kolmivuorotyössä. Onneksi nuo vanhat kamut eivät katoa vaikka harvoin heitä näkeekin, aina voi soittaa kun siltä tuntuu, mut uudet kaverit olisivat kyllä tervetulleita.

kuopioon parikymmentä kilometriä. löytyskö täältä kavelia??
tänne saa tulla kahveelle =)
itellä ei ole autoa eli en pääse oikein mihinkään kauemmaksi. ja tältä kylältä ei tunnu ketään löytyvän.