Ystävänpäivägallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

-

Vieras
Kuinka monta ystävää tai kaveria sinulla on?

Kuinka usein tapaat heitä?

Mitä teette tavatessanne?

Kuinka olet tutustunut heihin?

Omat vastaukseni:

4 ystävää, ja lisäksi 3 siskoa ja 2 kälyä, jotka luokittelen myös ystävikseni. Sitten on jotain työkavereita, joiden kanssa tulee kaveerattua vain siellä töissä.

Tapaan ystäviäni noin pari kertaa kuussa. Niitä jotka asuvat eri kaupungissa tapaan harvemmin.

Kyläilemme toistemme luona, käymme kahvilla/syömässä/elokuvissa/lenkillä/shoppailemassa...

Olen tutustunut heihin aikaisempien opiskelujen tai töiden lomassa.

Mulla on kaksi kaveria joista on kovaa vauhtia tulossa ystäviä, ja sitten tutustuin tässä lähipäivinä yhteen mukavaan ihmiseen, mutta emme ole vielä tavanneet. Uskon että hänestäkin tulee mulle ystävä. Tavallisia "rivi-kavereita" on n. kymmenen, mutta asuvat kaikki kauempana joten tapaamme aika harvoin. Tapaan kavereita vähän liian harvoin, mutta meillä on kaikille lapsia joten se tuntuu tuottavan vähän vaikeuksia aikataulujen sumplaamisessa. Aina on jonkun lapsi kipeenä tai päiväunilla kun toiselle sopis nähdä. :D Ehkä parin kolmen viikon välein ollaan nyt lähiaikoina tavattu näiden lähimpien kanssa, muiden kanssa parin kuukauden - vuoden välein suunnilleen. Yleensä kun tavataan, käydään toistemme luona kahvittelemassa ja lapset leikkivät keskenään, tai sitten mennään porukalla ulos touhuamaan. Toisen melkein-ystävän kanssa olen käynyt myös harrastuksessa ja viihteellä. Kauempana asuviin ihmisiin olen tutustunut kehen missäkin, mutta nykyisiin, läheisempiin kavereihin olen kaikkiin tutustunut netissä.

Yhteistyössä