V
vierailija
Vieras
Hups... tajusin viestin lähettämisen jälkeen.Tottakai, sano vain missä!![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hups... tajusin viestin lähettämisen jälkeen.Tottakai, sano vain missä!![]()
Niin ja kesällä vähän vaaleampaa ja syksyllä tummempaa.Ihan totta, ystäväni!
Kesäpaidat ovat nättejä, mutta myös syksy- ja talvipaidat voivat olla. Minulla kesä- ja syksypaidan ero on, että toisessa on lyhyet ja toisessa 3/4- tai pitkät hihat! Kangas voi olla muuten aika lailla samanlainen.
Hups... tajusin viestin lähettämisen jälkeen.![]()
Niin ja kesällä vähän vaaleampaa ja syksyllä tummempaa.
Olin niin keskittynyt tuohon toiseen asiaan eli vaatteisiin.Höpsö älä mene jekuttajien lankaan![]()
Ahaa, mistä väreistä pidät?En kyllä pidä vaaleasta edes kesällä
![]()
Musta tai punainen lateksi... tai ehkä vinyyli.Ahaa, mistä väreistä pidät?![]()
Sitä käytetään tuhmissa asuissa....Musta tai punainen lateksi... tai ehkä vinyyli.![]()
Ahaa, mistä väreistä pidät?![]()
Voidaan jutella lisää huomenna.![]()
Ooo... sähkönsininen! Musta ja harmaa!Pidän tummista sävyistä, mustasta, harmaasta, sinisestä, sähkön sinisestä..
En ihan vielä, mutta jonkin ajan päästä täytyy mennä. Aikainen herätys!Joko menet nukkumaan?![]()
Ooo... sähkönsininen! Musta ja harmaa!![]()
En ihan vielä, mutta jonkin ajan päästä täytyy mennä. Aikainen herätys!![]()
Tosiystävä: kerro vielä joulusuunnitelmista tai ajatuksista, jos vain tiedät.![]()
Pidän monen värisistä, mutta riippuu sävystä.Ruskea käy myös. Ei kyllä ole edes ruskeita vaatteita.Mistä väreistä sinä pidät? Musta on lempparini ♥
Täytyy herätä 7.30 aikaan. Tai jos laitan hiuksia nyt, niin voisin nukkua 8:aan.Kuinka aikaisin heräät? Minä voin nukkua vaikka klo 12 asti huomenna![]()
Kuulostaa mukavalta!Olisi kiva jos olisi vähän lunta, olisi tunnelmallista. Kynttilöitä. Sauna. Hyvää ruokaa, suklaatas leffoja ja sellaista.![]()
Täytyy herätä 7.30 aikaan. Tai jos laitan hiuksia nyt, niin voisin nukkua 8:aan.![]()
Laitan nyt kaikki valmiiksi aamua varten, mm. kahvi nappia painamista vaille valmiiksi. Nopeuttaa paljon.Oi, mene jo nukkumaan että jaksaa![]()