Ystäväni menee huomenna naimisiin ja nyt itsellä vaate ongelma, mitä saa ja mitä ei saa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokovalkoiseen eikä kokomustaan ole soveliasta pukeutua, mutta noita värejä saa kyllä asussa olla. Käsivarret tulee peittää kirkkoon, mikäli vihkiminen tapahtuu kirkossa. Muuten asu etiketin mukainen (ts. sen mukaan, onko kyseessä ilta- vai päivähäät, miten suuret juhlat jne.) juhlava vaatetus. Kovin lyhyet helmat ja avarat pääntiet eivät ole juhlavia.

noi voi hittolainen, mun sit aamusta pakko lähtee juoksentelemaan kaupoille, koska mulla lähes kaikki vaatteet väärän värisiä vai onko toi et ei saa kokonaan pukeutua mustii/valkoiseen?
Oon ihan taula näissä asioissa kun ei oo koskaan tullu oltuu kenenkään häissä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
noi voi hittolainen, mun sit aamusta pakko lähtee juoksentelemaan kaupoille, koska mulla lähes kaikki vaatteet väärän värisiä vai onko toi et ei saa kokonaan pukeutua mustii/valkoiseen?
Oon ihan taula näissä asioissa kun ei oo koskaan tullu oltuu kenenkään häissä :)

tänäänkö sait kutsun vai miksi jätit pukeutumisasian näin myöhään?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tänäänkö sait kutsun vai miksi jätit pukeutumisasian näin myöhään?

:shame:
Näköjään siks ku oon hölmö enkä tullut ajatelleks näitä pukuetikettejä aiemmin :( kertaakaan aikasemmin ei ole tarvinnut olla missään näin virallisessa.

Kokovalkoinen tai kokomusta ovat kiellettyjä, mutta esim. kokomustan mekon voi laittaa kunhan yhdistää siihen värikkään huivin, laukun ja kengät. Mahdollisesti myös hatun, jos omistaa sellaisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Kokovalkoiseen eikä kokomustaan ole soveliasta pukeutua, mutta noita värejä saa kyllä asussa olla. Käsivarret tulee peittää kirkkoon, mikäli vihkiminen tapahtuu kirkossa. Muuten asu etiketin mukainen (ts. sen mukaan, onko kyseessä ilta- vai päivähäät, miten suuret juhlat jne.) juhlava vaatetus. Kovin lyhyet helmat ja avarat pääntiet eivät ole juhlavia.

Luin että helmet ja pohdin pidempään että miten lyhyt helminauha voi olla kenestäkään sopimatonta.

:D

Yhteistyössä