Ystävän mies flirttailee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pipi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yäk....;27159532:
Minusta tuo olisi vastenmielistä, enkä haluaisi miehen halaavan tai koskettelevan minua. Ja sen myös sanoisin. Ystävällisesti.

Joo vaan entä sitten kun puhe ei auta vaan mies väkisin työntää kätensä haarojenväliin ja puristelee tisseistä?

[QUOTE="vieras";27159546]Joo vaan entä sitten kun puhe ei auta vaan mies väkisin työntää kätensä haarojenväliin ja puristelee tisseistä?[/QUOTE]

Tiukka vastarusennus todennäköisesti selvittää miehn pään...

[QUOTE="vieras";27159558]No ei siinä hento nainen rutista ketään isoa miestä.[/QUOTE]

Jos minua rusennellaan väksin jalkovälistä, niin samaa tulee kyllä takaisin ja lujaa... ihan sma minkä kokoinen äijä on kyseessä.

[QUOTE="vieras";27159567]Jos minua rusennellaan väksin jalkovälistä, niin samaa tulee kyllä takaisin ja lujaa... ihan sma minkä kokoinen äijä on kyseessä.[/QUOTE]

Miksi mies rusentaisi naista jalkojenvälistä? Ennemminkin hieroo ja silittelee.

Mä voisin halata tyyppiä siinä missä muitakin, mutta omilla ehdoillani. Nopea, "asiallinen" halaus ja irrottautuminen. Asiallisella tarkoitan, etttei kumpikaan jää toisen syliin venymään ja vanumaan ja halataan riittävän kaukaa. Ystäviä halataan jotakuinkin jutteluetäisyydeltä, vain selkää kumartaen. Oman rakkaan kanssa halataan lähekkäin ja kropat vastakkain.

Oma kroppa pidetään myös napakkana, eikä lähdetä myötäilemään toisen lähentelyjä.

[QUOTE="hops";27159573]Mä voisin halata tyyppiä siinä missä muitakin, mutta omilla ehdoillani. Nopea, "asiallinen" halaus ja irrottautuminen. Asiallisella tarkoitan, etttei kumpikaan jää toisen syliin venymään ja vanumaan ja halataan riittävän kaukaa. Ystäviä halataan jotakuinkin jutteluetäisyydeltä, vain selkää kumartaen. Oman rakkaan kanssa halataan lähekkäin ja kropat vastakkain.

Oma kroppa pidetään myös napakkana, eikä lähdetä myötäilemään toisen lähentelyjä.[/QUOTE]

No nuo nyt on vaan sun omia juttujas ja pakkomielteitä. :)

Niin tietysti. En kuitenkaan koe että omalta osaltani tässä olisi mitään aktiivisuutta jonka voisi lopettaa. En koske miestä, en hae katsekontaktia, en hakeudu hänen lähelleen tai kahdenkeskisiin tilanteisiin. Se että tunnen vetoa häneen on tosiasia jonka myönnän, mutta ei sekään ole asia jota voi 'lakata tekemästä', vaan asia jossa ratkaisee juuri se miten toimii. En hetkeäkään kuvittele tilanteen sisältävän esimerkiksi romanttista latausta, eikä noilla eroottisilla tunteilla ole niin paljon arvoa että niitä pitäisi kuunnella. On myös lähes mahdotonta pyytää miestä lopettamaan ilman suuremman sopan syntymistä. Sähköinen ilma ja liian pitkät j atiukat halaukset ovat asia jonka voi yhtä hyvin aistia kuin olla aistimatta, mutta olen satavarma että jos avaisin suuni (vaikka kahdenkin kesken) niin mies kieltäisi kaiken ja pahoittelisi jos olen tulkinnut häntä niin. Tottakai, niin minäkin tekisin vastaavassa tilanteessa.

Jos mies ei toimi sun mielestä niin suorasti että voisi pyytää lopettamaan, niin kai sä voit toimia samalla tavalla kuin mies ja kertoa epäsuoraan, ettet halua häneltä tietynlaista kontaktia. Jos mies tulee halaamaan yllättävässä tilanteessa tai painaa seinään, niin vetäydyt pois/työnnät miehen pois ja naurahdat kuivasti ja näytät että sun on epämiellyttävä olla siinä tilanteessa jne.

[QUOTE="vieras";27159575]No nuo nyt on vaan sun omia juttujas ja pakkomielteitä. :)[/QUOTE]

Ei, vaan ihan normaalia elämää. Vrt. poskipusut tervehdittäessä/kuuma suudelma

Jopas täällä taas syyllistetään naista, mikä ei tietenkään ole mitenkään uutta. Tunnen kyllä vastaavan tapauksen, ja hänkin kielsi kaiken, jopa täysin selvät tapaukset, jotka otin esille huvittuneena ja kevyellä otteella, mutta jatkoi silti. Taisimme tuolloin olla molemmat sinkkuja (hän ei hirveästi huudellut tyttöystävistään). En siis suosittele puhumista. Ilmeisesti vastaajat eivät ole saaneet vastaavanlaista huomiota, koska kuvittelevat sen kieltämisen onnistuvan. Miten voi lopettaa jotain, mitä ei edes tee? Etäisyydenkään pitäminen ei yleensä onnistu, sillä katse kantaa pitemmänkin matkan.

Minun tapauksessani myöskään hänen seurustelunsa ei muuttanut mitään muuta kuin sen, että minua ei enää edes kiinnostanut hänen ja tyttöystävänsä seura, koska mies muuttui tylsäksi ja hiljaiseksi, ja tyttöystävä puolestaan enemmänkin mökötti ja näytti nyrpeätä naamaa iloisessakin seurassa. Ehkä minäkin mököttäisin, jos miestä ei kiinnostaisi tyttöystävänsä halaaminen, vaikka hän sitä pyytäisikin, minulle hän aukaisi sylinsä odottaen hyvästelyhalausta. Vaikea oli sitäkin kieltää, eikä hän kovin tiukasti silloin pitänytkään (toisin kuin puoli vuotta aikaisemmin illanvietossa, jolloin hän pysäytti minut ja yhteisen kaverimme halaukseen). Hän muutti muualle ja minä katkaisin välit samoihin aikohin, mutta edelleen sattumalta nähdessämme katse on pitkä ja tiivis, mutta ilme surullinen. En ole viitsinyt enää edes tervehtiä (eipä hänkään sitä aina tehnyt, tuijotti vain).

Yhteistyössä