S
saanko sympatiaa
Vieras
Kun mies lähtee viikoksi koulutusreissuun ja minä jään yksin kolmen pienen kanssa niin mainitsinpa asiasta,että tulee olemaan raskas viikko..Ystävä tokaisi siihen(vaikka olisin sympatiaa toivonut),että "Kuule,et ole ainoa nainen maailmassa,joka joskus joutuu yksin kotia ja lapsia hoitamaan"..Tuli sellainen olo,että olen turha valittaja.Ehkä olenkin,mutta koen sen silti raskaaksi,etenkin illat,kun meillä ne on sitä,että 1,5-v.huuttaa itsensä nukuksiin ja 3-ja 6-vuotiaat vaativat oman osansa siinä samalla ym.ym.Yksin vain tunnen itseni riittämättömäksi
Ystävä on omasta tahdostaan lapseton,mutta hän sanoo silti tietävänsä mitä lapsiperheen arki on,koska hänella kuulemma on "vertailukohteita"lähipiirissä..
Otinko turhaan pahaa mieltä?
Ystävä on omasta tahdostaan lapseton,mutta hän sanoo silti tietävänsä mitä lapsiperheen arki on,koska hänella kuulemma on "vertailukohteita"lähipiirissä..
Otinko turhaan pahaa mieltä?