ystävän katoaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peloissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peloissaan

Vieras
Mä pelkään pahoin että mun todella läheinen ja rakas ystävä on tehnyt itselleen jotain...:( en saa häntä kiinni ja edellisen kerran kun puhuimme oli hän todella outo...ei ollenkaan oma itsensä..;( pelkään ihan hirveesti et san jotain suru-uutisia jostain..:( mulla ei ole kenenkään hänen läheisesnä tietojakaan kun hän asuu sen verran kaukana..:( ihan kamala tilanne.;( ;(

Milloin viimeksi olitte yhteydessä? Asuuko yksin? Oletteko Facebook-kavereita, löytyisikö sitä kautta joku joka tietäisi hänen olinpaikkaansa/ voisi helpommin käydä ovella katsomassa? Kuinka pitkä matka sulla itselläsi olisi?

Todennäköisesti olet suotta huolissasi. :)

me ollaan niin läheisiä oltu aina ja hän ei ikinä jätä vastaamatta viesteihin, mutta nyt ei kuulu mitään. En olisi huolissani muuten mutta hän oli niiin outo viimeksi. Ei ole facessa enkä tunne kavereita mistä voisin tavoittaa.. 4vrk on nyt ollut kadoksissa. Itellä ei mahdollisuutta lähteä katsomaan paikanpäälle vaikka voitte uskoa että mieli tekisi...;(

Toivottavasti ystäväsi on kunnossa ja saat häneen yhteyden. :hug:
Entä hänen vanhempien tai sisarusten numerot tai muut yhteystiedot, etkö pysty ottamaan heihin yhteyttä ?

[QUOTE="vieras";25946018]4vrk "kadoksissa"? Jospa on löytänyt uuden seurustelukumppanin, siinä ei päiviä lasketa.[/QUOTE]

Kyse ei ole seurustelukumppanista vaan todella rakkaasta ystävästä.. joka on jo kertaalleen istunut junaradalla itsensävahingoittamistarkoituksessa..;(

Olisiko voinut joutua sairaalaan? Mt-ongelmien vuokai vaikka, jos kerran oudolta kuulostaa ja epäilet itsetuhoisuutta? Soita sairaalaan ja kysy. En tiedä kerrotaanko sieltä, mutta jos on sallinut tietojen luovutuksen niin vois ne kertoakin.

me ollaan niin läheisiä oltu aina ja hän ei ikinä jätä vastaamatta viesteihin, mutta nyt ei kuulu mitään. En olisi huolissani muuten mutta hän oli niiin outo viimeksi. Ei ole facessa enkä tunne kavereita mistä voisin tavoittaa.. 4vrk on nyt ollut kadoksissa. Itellä ei mahdollisuutta lähteä katsomaan paikanpäälle vaikka voitte uskoa että mieli tekisi...;(

Minkälainen hän oli viimeksi, mitä tarkoitat oudolla? Onko hänellä sellaista taustaa, mikä antaa syytä epäillä, että saattaisi tehdä itselleen jotakin?

Onko kännykkä pois päältä vai ei vain vastaa?

[QUOTE="vieras";25946060]Etkö voi itse käydä ajamassa ystäväsi luona - eihän välimatka ole kuin 200 km ? Minä ainakin kävisin niin saisin mielenrauhan[/QUOTE]

Mulla ei ole autoa, ja en pääse nyt lähtemään 2kk vauvan kanssa mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselee vielä;25946094:
Minkälainen hän oli viimeksi, mitä tarkoitat oudolla? Onko hänellä sellaista taustaa, mikä antaa syytä epäillä, että saattaisi tehdä itselleen jotakin?

Onko kännykkä pois päältä vai ei vain vastaa?

On ollut iloinen ja puhelias ja kertonut että nyt menee hyvin ei siis koskaan ole jättänyt vastaamatta viesteihin ym. On taustaa on istunut junaradalla keskellä yötä itkemässä ja aikonut lähteä tästä maailmasta, välillä ollut masentuneen oloinen, kokenut yksinäisyyttä..:(

Miksi et soita poliisille ja kerro huoltasi ja pyydä josko he voisivat käydä katsomassa. Sisälle he eivät tietenkään voi mennä jos kukaan ei avaa, mutta mitä muuta voit tehdä kuin päivitellä jos tuttuja ei paikkakunnalla ole.

Kyse ei ole seurustelukumppanista vaan todella rakkaasta ystävästä.. joka on jo kertaalleen istunut junaradalla itsensävahingoittamistarkoituksessa..;(

Tuolla kommentilla taidettiin kuitenkin tarkoittaa, että jos ystäväsi on löytänyt (itselleen) uuden seurustelukumppanin ja on nyt ihastuksen alkuhuumassa niin kiinni seurustelukumppanissa, että kaverit jää huomiotta...