Ystävä sai toisen pojan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
ja kun tiedän että molemmilla kerroilla on toivonut tyttöä... pelkään että on vähän katkera jotenkin. Huomaan miten haikeasti aina silmäilee meiän tyttöä. Kohta hävettää mennä kylään sinne, tuntuu jo kiusaamiselta kun menen tytön kanssa kylään.
Heh, tiedän että kuulostaa hölmöltä.
Mutta voiskohan kaveri päästä irti tosta tyttö-kaihosta jotenkin...??

Tosi vaikea kuvitella tuota tilannetta... En ymmärrä alkuunkaan noita sukupuoli-toiveita... :ashamed: mutta sinuna menisin kylään samanlailla kuin aiemminkin, eihän se sinun vika ole että olet saanut tytön ja hän ei.

Mulla on kaksi poikaa ja joskus olen kai sanonut ääneen että tyttökin vois olla kiva. Mutta totuuden nimissä en minä tosissani osaa kaivata sellaista mitä ei ole. Sitä paitsi en osaisi varmaan olla esimerkillinen äiti tytölle kun olen aina ollut itsekin poikamainen ja pienenä minua luultiin aina pojaksi.
Joten älkää suotta surkutelko poikien äitejä.
Mieheni aina surkuttelee kavereitaan jotka eivät ole saaneet poikia ja sanon sitä samaa hänelle. Omat lapset ovat rakkaita juuri sellaisina kuin he ovat olivatpa poikia tai tyttöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Mun ystävällä sama juttu. Sen puheista huoma että tahtoi niin kovasti tyttöä, mutta sai pojan... Ja siihen ei tunnu mikään auttavan.

Niin, jotenkin surullista. Ja varmasti yrittää vielä kolmatta lasta tytön toivossa, tiedän sen. Entäs jos sekin on poika, sitten ystävä varmaan masentuu kunnolla.
Kyllä hän lapsiaan rakastaa tietenkin, mutta kamala katsoa kun kokoajan näkee mitä se salaa toivoo ja haluaa. Aina jankuttaa esim että näki unta että sai tytön, ei kuitenkaan koskaan myönnä että toivoisi tyttöä. Jotenkin alkaa jo tympiä, vaikka toisaalta säälittää.

Mä en kanssa ymmärrä.. Ja tää mun kaveri "haukkuu" kaikkia tyttöjen juttuja, pönkittääkseen itseään varmaan. Esim. meidän neiti tykkää prinsessa ruususesta ja tää mun kaveri haukkui ne prinsessat, kun lapselle tulee aivan vääränlainen kuva naisesta ym.. Musta toi sopii ennemmin Brazeihin kun joihinkin prinsessoihin |O

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
eräs ystäväni taas toivoi aina poikaa, melkeenpä haukkui lastani joka on tyttö, nyt sai esikoisensa tyttölapsen ihan oikeen sille!

Mä taas veikkaan että se oli salaa kateellinen tytöstä joten väitti haluavansa poikaa. Nyt sai siis tytön ja sitä takuulla on halunnutkin.

Minula on 3isoveljeä. äitini heti ekan jälkeen halusi tytön. oli aivan varma aina että tyttö tulee varsinkin nuorimmasta isoveljestäni oli varma että tämä on tyttö ,mutta olikin poika ja kun hän sai veljeni syliin niin ei ikinä olisi suostunut mihinkään tyttöön häntä vaihtamaan.
sai sitten 4 kerralla sen kauan kaivatun tytön.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
eräs ystäväni taas toivoi aina poikaa, melkeenpä haukkui lastani joka on tyttö, nyt sai esikoisensa tyttölapsen ihan oikeen sille!

Mä taas veikkaan että se oli salaa kateellinen tytöstä joten väitti haluavansa poikaa. Nyt sai siis tytön ja sitä takuulla on halunnutkin.

selittäisitkö miksi hän osti raskaana vai sinisiä vaatteita lapselleen? kaikki peitot, vaunut ym oli ostettu pojalle varattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Mulla on kaksi poikaa ja joskus olen kai sanonut ääneen että tyttökin vois olla kiva. Mutta totuuden nimissä en minä tosissani osaa kaivata sellaista mitä ei ole. Sitä paitsi en osaisi varmaan olla esimerkillinen äiti tytölle kun olen aina ollut itsekin poikamainen ja pienenä minua luultiin aina pojaksi.
Joten älkää suotta surkutelko poikien äitejä.
Mieheni aina surkuttelee kavereitaan jotka eivät ole saaneet poikia ja sanon sitä samaa hänelle. Omat lapset ovat rakkaita juuri sellaisina kuin he ovat olivatpa poikia tai tyttöjä.

Ei tietenkään kaikkia poikien äitejä tartte sääliä, enkä todella säälikään. Ainoastaan toi mun kaveri alkaa jo rasittaa minua kosta, sen salaisen tyttökaihonsa kanssa. Aaargh.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

selittäisitkö miksi hän osti raskaana vai sinisiä vaatteita lapselleen? kaikki peitot, vaunut ym oli ostettu pojalle varattuna.

Halus tietenkin ärsyttää sua, että luulisit että se inhoaa tyttöjä. Kyllä tommosia piruja löytyy paljonkin ihmiskunnasta, jotka haluaa saada muille pahan mielen keinolla millä hyvänsä.

odotti minusta tyttöä.. ja ei saanut sitten "kuin" tyttöjä vaan...
mutta isovanhempana taas hän kyllä käyttäytyy tytöille paremmin kuin pojalle. luulen että isovamhempani ei vaan osaa olla pojan kanssa kun ei kokemusta.

Yhteistyössä