ystävä on idiootti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla on oikeesti vakava mielenterveys ongelma tänään menossa sen takia lääkäriin.
Toivottavasti saan lähetteen mielentereystoimistoon.

Mä kerroin mun ystävälle siitä että mä en tällä hetkellä uskalla yksin olla ilman aikuista etten sekoa lasten läsnä ollessaan ja apu on lähellä jos sekoan.

Niin mitä totes tää mun ystävä, hullu mikä hullu ja nauraa päälle.

Mun tekisi mieli katkasta välit häneen mutta en viitsi koska oikeesti on ihan mukava mutta tän asian suhteen tuntuu olevan ihan pihalla nauraa ja pilkkaa.
Mä päätin olla puhuttamatta hälle enää koko asiasta, kun ei myötätuntoa tunnu heruvan yhtään.

:o Olipa hienosti sanottu. Ehkä olis parempi jättää tuommoinen ihminen omaan arvoonsa.... Itse kyllä varmaan sanoisin, että loukkasit. Jos ei vieläkään tajuis, lakkaisin yhteydenpidon.

sähän tosikko olet. oikeesti. tuskin se sitä pahalla tarkoitti, vaan ihan huumorilla. kai masentuneille voi puhua ihan samalla tavalla kuin eimasentuneillekin.

sellainen ihminen, joka ei itse ole ollut masentunut, ei voi tietää, että masentunut ihminen ottaa kaiken hyvin helposti itseensä, vaikkei mitään aihetta oikeesti oisi.

Menet lääkäriin siis täneen että saat lähetteen mielenterveýstoimistoon? Missä tämmöinen kätäntö sillä kaikki paikkakunnat joissa minä olen asunut ex ukkoni kanssa niin siellä se meni suoraan sinne mielenterveystoimistoon ja sieltä lääkäri kirjoittikin yleensä lähetteen suljetulle osastolle tai antoi nappireseptin kouraan,
ja minun tietääkseni nyt minun nykyislläkin asuinpaikkakunnalla mennään suoraan mielenterveystoimistoon jos tuntuu siltä ja sitä kautta saa hoitoa,eli ei täällä ainakaan tarvi erikseen saada lähetettä mielenterveystoimistoon,lähetteen tarvii jos sairaalaan hakee suoraan.

Alkuperäinen kirjoittaja öh tota:
Menet lääkäriin siis täneen että saat lähetteen mielenterveýstoimistoon? Missä tämmöinen kätäntö sillä kaikki paikkakunnat joissa minä olen asunut ex ukkoni kanssa niin siellä se meni suoraan sinne mielenterveystoimistoon ja sieltä lääkäri kirjoittikin yleensä lähetteen suljetulle osastolle tai antoi nappireseptin kouraan,
ja minun tietääkseni nyt minun nykyislläkin asuinpaikkakunnalla mennään suoraan mielenterveystoimistoon jos tuntuu siltä ja sitä kautta saa hoitoa,eli ei täällä ainakaan tarvi erikseen saada lähetettä mielenterveystoimistoon,lähetteen tarvii jos sairaalaan hakee suoraan.

no täällä on tämä käytäntö enkä mahda sille mitään, neuvolasta näin ohjeistettiin lääkärin lähetteellä mielenterveystoimistoon.

Oisko niin että ystäväs ei oikeen ajatellu pitemmälle missä yhteydessä yritti huumoria heittää. Ite en aina ajattele kovin tarkkaan sanomisiani, jälkeenpäin vasta saatan huomata että ehkä nyt ei paras mahdollinen hetki ollukaan läpälle :ashamed: En siltikään tarkoita että oisin välinpitämätön.

Ei täällä tarvi hakea mielenterveyst. lääkärin lähetettä sinne voi mennä suoraan kun tilaa ajan;)siellä on sitten ne lääkärit ja hoitajat;)

Ehkäpä ystäväsi ei tullut ajatelleeksi että nyt täytyy varoa sanomisiaan ja kuvittelikin ehkä sinun omaavan se huumorintajus jos ennen olet tuommoista ymmärtänyt;)voithan laittaa vaikka tekstarin että nyt ei jaksa huumorinkukka kukkia tai jotain muuta vastaavaa ei tuon takia kannata nyt suuttua kaverilleen:)

Yhteistyössä