J
jep
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja himpulapimpula:Tuota... Miksei ystäväsi maksaisi sinulle KOKO kotihoidontukeaan jos sinä hoitaisit lasta? Aika typerää, että hän tienaisi rahaa sillä, että sinä hoidat lasta... Koko kht olisi vähintään se 314? + mahd kuntalisä (ja hoitolisä mutta työssäkäyvä sitä tuskin saa)
En oikein nyt ymmärrä miksi hän näkee oikeudekseen tienata sillä, että sinä hoidat lasta.
Pyydä vaikkapa 500? kuussa vähintään, kerro, että haluat kotihoidontuen PLUS vielä päälle se 233? jotta tiedät, ettei hänellä ole mitään taloudellisia motiivejaHän ei siis maksaisi hoidosta yhtään enempää kuin päiväkotihoidosta mutta sinä saisit yli 500? kuussa puhtaana käteen. Kuulostaako yhtään paremmalta summalta?
Itse kyllä varmaan ottaisin tilanteessasi hoitolapsen (kunnon rahalla) koska oma lapsi alkaa tulemaan siihen ikään, että haluaa leikkiseuraa ja yksi lapsi ei kuitenkaan teetä hirveästi töitä...
Tätä mäki oon miettiny, että miten kehtas ees tarjota noin vähän.
Päiväkotimaksu on heillä 233e kuussa, joten sillä varmaan sit ajatteli et sama mulle...
siis hän tienaisi sillä että sinä hoidat ilmaiseksi hänen lastaan.