YSTÄVIÄ??????

Mä ihmettelen tässä kotona ollessa et miksei enää saa kunnon kavereita joka soittais tai hakis ulos .....puistoissa on kyl juttu seuraa mutta siihen se jää....Välillä kaipais sellasta seuraa joka tulis vaikka kylään tai pyytäis kylään eikä kavahtais 4 lapsen meteliä...no tää nyt oli tällänen vuodatus...Olen kyl oppinu olee jo yksin...Tai siis lasten kaa ja kun mies tulee töistä niin sen kanssa...joo no kaikille jotka jakso lukee tän niin hyvää päivää ja nauttikaa kavereista ja pitäkää kii jos olette saanut HYVÄN kaverin. MORO :wave: :xmas:
 
olen huomannu ton saman omalla kohalla.. ja kun vielä yh olen, niin ne kaverit olis ihanii, et pääsis juttelemaan aikuisten juttui...

yks kaveri ainoastaan asuu lähel, jolla kans lapsia, sekä mies, ja hyvin tullaa juttuun.. hänen lapsensa muutaman vuoden omaani vanhempia, mutta ymmärrystä löytyy ja juttuseuraa, silloin kun hänellä on aikaa..

mutta muut kaverit.. aina löytyy tekosyitä, miksi ei voida tulla kylään tai ei tuu kutsuu kylään, kun kavahtavat poikaani... ryyppäämään kyllä pyydetään, vaikka tiedetään, ettei yh:lla juuri tuota vapaa-aikaa ole ilman lasta... :(
 

Yhteistyössä