mistäpäin turkua olet?Alkuperäinen kirjoittaja Niinuska05:Turku :flower:
me asutaan Vaalassa,mutta ois kiva tutustuu!!Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:minäkin turusta ja länsikeskuksessa asutaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:mäkin oon Turusta!!mistä päin Turkuu sä oot?Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Nykysisn taas TURKULAINEN, yhteyttä saapi ottaa
Lainaa
tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:me asutaan Vaalassa,mutta ois kiva tutustuu!!Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:minäkin turusta ja länsikeskuksessa asutaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:mäkin oon Turusta!!mistä päin Turkuu sä oot?Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
no se on täällä lausteen ja varissuon välissä vai miten mä sen nyt sanoisinAlkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:me asutaan Vaalassa,mutta ois kiva tutustuu!!Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:minäkin turusta ja länsikeskuksessa asutaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:mäkin oon Turusta!!mistä päin Turkuu sä oot?Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
Vaala pieni alue Varissuon ja Lausteen kupeessa.Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:me asutaan Vaalassa,mutta ois kiva tutustuu!!Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:minäkin turusta ja länsikeskuksessa asutaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:mäkin oon Turusta!!mistä päin Turkuu sä oot?Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
Tepäs asutte sitte aika lähellä meitä.Asutteko lähellä sitä kauppakeskusta?Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Vaala pieni alue Varissuon ja Lausteen kupeessa.Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:me asutaan Vaalassa,mutta ois kiva tutustuu!!Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:minäkin turusta ja länsikeskuksessa asutaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:mäkin oon Turusta!!mistä päin Turkuu sä oot?Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
Me Varissuolta :wave:
no nyt tiedän suurinpiirteinAlkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:no se on täällä lausteen ja varissuon välissä vai miten mä sen nyt sanoisinAlkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:me asutaan Vaalassa,mutta ois kiva tutustuu!!Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:minäkin turusta ja länsikeskuksessa asutaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:mäkin oon Turusta!!mistä päin Turkuu sä oot?Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
Asutaan kauppakeskuksen takana Eihän meiltä oo kuin muutama sata metri kaupalleAlkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Tepäs asutte sitte aika lähellä meitä.Asutteko lähellä sitä kauppakeskusta?Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Vaala pieni alue Varissuon ja Lausteen kupeessa.Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:me asutaan Vaalassa,mutta ois kiva tutustuu!!Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:minäkin turusta ja länsikeskuksessa asutaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:mäkin oon Turusta!!mistä päin Turkuu sä oot?Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
kiinteistöpalvelun tiiän koska oon kerran käyny siinä pihallaAlkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Asutaan kauppakeskuksen takana Eihän meiltä oo kuin muutama sata metri kaupalleAlkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Tepäs asutte sitte aika lähellä meitä.Asutteko lähellä sitä kauppakeskusta?Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Vaala pieni alue Varissuon ja Lausteen kupeessa.Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:me asutaan Vaalassa,mutta ois kiva tutustuu!!Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:minäkin turusta ja länsikeskuksessa asutaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:mäkin oon Turusta!!mistä päin Turkuu sä oot?Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
Tiedätkö missä päin on Akseli kiinteistöpalvelu tai Koukkarinkadun päiväkoti?
:wave: heippa! kuin myös janakkalasta,tarkemmin Tervakoskelta!Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:janakkala
Juu, siinä nurkilla. Päiväkoti on toisella puolella tietä missä Akseli on.Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:kiinteistöpalvelun tiiän koska oon kerran käyny siinä pihallaAlkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Asutaan kauppakeskuksen takana Eihän meiltä oo kuin muutama sata metri kaupalleAlkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:Tepäs asutte sitte aika lähellä meitä.Asutteko lähellä sitä kauppakeskusta?Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Vaala pieni alue Varissuon ja Lausteen kupeessa.Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:tyhmä kysymys mutta missä päin turkua on vaala? mulle saa laittaa yv:tä!Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:me asutaan Vaalassa,mutta ois kiva tutustuu!!Alkuperäinen kirjoittaja tigrumamma:minäkin turusta ja länsikeskuksessa asutaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:mäkin oon Turusta!!mistä päin Turkuu sä oot?Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Lainaa
Tiedätkö missä päin on Akseli kiinteistöpalvelu tai Koukkarinkadun päiväkoti?
tääl yks myös :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:ja mä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:myöskin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja anai:Ja täällä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Looris:täällä myös :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:Vantaa
kuin myös :wave: ja tarkemmin sanoen sieltä tammerkosken paremmalta puolenAlkuperäinen kirjoittaja Hentsu84:tampere