Ja täällä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Looris:täällä myös :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:Vantaa
myöskin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja anai:Ja täällä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Looris:täällä myös :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:Vantaa
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja äippä4:minä entinen ruovesiläinenAlkuperäinen kirjoittaja Minä:Ruovesi
Ja täällä myös :wave:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Jyväskylä täälläkin :wave:
Ja mä täältä kannuksen"naapurista" :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Merkku75:Kannus
minäkin turusta ja länsikeskuksessa asutaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:mäkin oon Turusta!!mistä päin Turkuu sä oot?Alkuperäinen kirjoittaja minna:Tehdäänkö taas sellainen pino, joissa kerrotaan paikkakunta ja palstakamut lähistöltä voivat ottaa yhteyttä, joskus sellainen oli...
Nykysisn taas TURKULAINEN, yhteyttä saapi ottaa
Lainaa
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Hemmetin Raivostuttavaa:myöskin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja anai:Ja täällä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Looris:täällä myös :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:Vantaa
Täällä myös :wave: Ainakin hetkisen vielä...Alkuperäinen kirjoittaja ...=):tammisaari