pasi
Alkuperäinen kirjoittaja ystävänpäivä:piirsin suun joka hymyilee ja hahmon joka joskus naureskelee ja kädet joilla voi halata kaveriaan :hug: ja se olet sinä.HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ HYVÄLLE YSTÄVÄLLE!
Alkuperäinen kirjoittaja ystävänpäivä:piirsin suun joka hymyilee ja hahmon joka joskus naureskelee ja kädet joilla voi halata kaveriaan :hug: ja se olet sinä.HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ HYVÄLLE YSTÄVÄLLE!
Tää oli paras =)Alkuperäinen kirjoittaja Tälläinen pieni tyttö!:Ystävä on sellainen joka hakee aamulla putkasta, mutta tosi ystävä on se joka istuu aamulla kanssasi putkassa ja hokee miten vitussa me tänne jouduttiin?
Alkuperäinen kirjoittaja -Tinde-:Ystävä on ihana ystävä on mukava
ystävää on ihana halata ja tavata
ystävyys kertoo ja lohduttaa
ystävyydellä on hyvä puolensa
Hyväää ystävän päiää <3
Alkuperäinen kirjoittaja Saija:Ystävyys kivasti kurkistaa,ystävyys hellii ja lohduttaa.Ystävyys käden suo lämpöisen,ystävyys lahja on jokaisen.Hyvää Ystävänpäivää!
niiiiiiiiin mua koskettaaNää on tosi kivoi nää runot =) ihanaa ku kaikil on kavereita <3
hahaaAlkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Ystävyys kivasti kurkistaa,ystävyys hellii ja lohduttaa.Ystävyys käden suo lämpöisen,ystävyys lahja on jokaisen.Hyvää Ystävänpäivää
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Piirsin kuvan, siihen silmät, jotka nauravat, ja suun joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella ja sydämen, joka välittää. Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä. Piirsin sinut! Hyvää ystävänpäivää!
Alkuperäinen kirjoittaja suattaapiollamääjasuottaapiettäei:Sä oot tärkeä mulle. Hetket sun kans on parempii ku yhtää mikää. Miten sut ees löysin, en tajuu viäl sitäkää. Sun takia mä tääl jaksan taas elää. Vaik välil tuntuu tyhjältä ilman sua herää. Tyttö lupaa ettet koskaan lähde mun luota. Älä jätä mua yksin ja suruu mulle tuota <33