byebye
Alkuperäinen kirjoittaja fog:wat bthji hybn kughjl vfrtgb aswa dery nubhyt gtyujnsa äloä smail friends
Alkuperäinen kirjoittaja fog:wat bthji hybn kughjl vfrtgb aswa dery nubhyt gtyujnsa äloä smail friends
Alkuperäinen kirjoittaja NC2006:Nalle karvatassu,
vallaton ja hassu,
löysi pienen sydämen,
punaisen ja lämpöisen.
Luokse hyvän ystävän,
sydämen mä lähetän,
päätti pikkunalle
ja kömpi peiton alle.
-------
Sulje silmäsi. Laita vasen käsi oikean olkapääsi päälle ja oikea käsi vasemman olkapääsi päälle. Purista hellästi. Tunnetko halauksen? Se on sinulle ystäväni
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:Ystävyytesi merkitsee
ymmärtämystä,
iloa ja jaksamista...
Kaikkea, mikä tekee
elämästä arvokasta.
Sinun ansiostasi
nauran enemmän,
kuivaan kyyneleeni
jo ennen kuin
ne puhkeavat
ja hymyilen ilman näkyvää syytä.
Sinun ansiostasi
elämä tuntuu mukavalta
ja maailma viihtyisältä,
olet opettanut,
miltä tuntuu
hyvä ja kestävä
ystävyys.
vallaton ja hassu,
löysi pienen sydämen,
punaisen ja lämpöisen.
Luokse hyvän ystävän,
sydämen mä lähetän,
päätti pikkunalle
ja kömpi peiton alle.
-------
Sulje silmäsi. Laita vasen käsi oikean olkapääsi päälle ja oikea käsi vasemman olkapääsi päälle. Purista hellästi. Tunnetko halauksen? Se on sinulle ystäväni
vallaton ja hassu,
löysi pienen sydämen,
punaisen ja lämpöisen.
Luokse hyvän ystävän,
sydämen mä lähetän,
päätti pikkunalle
ja kömpi peiton alle.
-------
Jooo en mä ainkaan tota korttiin kirjota..Alkuperäinen kirjoittaja -:teillä ei taida olla mitään tunteita ootte kauheita ihmisiä ainakin sä seksi fani tommoset kauheet ihmiset ei ansaitse edes ystäviä *huoh* miten lapsellista touhua! mahtaa ikää olla alle 5? seksi fani oot varmaan just oppinu mikä on pillu ja mikä on vittu -,-''' pps. noi runot on kivoja
vallaton ja hassu,
löysi pienen sydämen,
punaisen ja lämpöisen.
Luokse hyvän ystävän,
sydämen mä lähetän,
päätti pikkunalle
ja kömpi peiton alle.
-------
Alkuperäinen kirjoittaja tomi kreiv:Alkuperäinen kirjoittaja norsu:Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Piirsin kuvan, siihen silmät, jotka nauravat, ja suun joka hymyilee. Piirsin korvat, jotka jaksavat kuunnella ja sydämen, joka välittää. Piirsin ihmisen, joka on minulle tärkeä. Piirsin sinut! Hyvää ystävänpäivää!