ärsyttää
Ystävälleni on aina ollut hyvin tärkeää miesten kiinnostus häntä kohtaan. Hän on kaunis ja tietää sen itsekin, ja vähän "kalastelee" miesten huomiota. Miehiä on tullut ja mennyt, ja hän puhuu niistä jatkuvasti. Esittää aina sellaista, ettei tiedä olevansa monen miehen makuun, mutta kertoo näitä "se antoi minulle käyntikortin" ja "se pyysi ulos syömään" juttuja jatkuvasti. Hänestä kiinnostuvat miehet on hyvännäköisiä ja aina jos hän on itse kiinnostunut jostain, niin mieskin tuntuu olevan hänestä. Hän ei silti taida olla niiden miesten mielestä ihan "vaimomateriaalia", vaan muuten kiinnostava. Yleensä nämä suhteet päättyy aika nopeasti. Ihan sama onko hän parisuhteessa vai ei, samat jutut jatkuu koko ajan. Ei petä ketään, mutta saattaa esim. Facebookissa ylläpitää jotain vispilänkauppaa eri miesten kanssa ja väittää kivenkovaan, että kaverimielessä me kaikki ollaan.
En vaan jaksa kuunnella enää niitä juttuja hetkeäkään! Olen niin uskomattoman kyllästynyt siihen, että hän leikkii olevansa "ymmällään" miesten kiinnostuksesta, kun tietää itsekin tasan tarkkaan mikä on homman nimi. Hän kertoo tämän kaltaisia juttuja todella paljon ja muistaa mainita kyllä aina, jos joku mies on häntä ulos pyytänyt tai kehunut. En ole itsekään mitenkään epäsuosittu miesten keskuudessa, joskaan en samanlainen kuitenkaan. Olen itse ollut jo tovin naimisissa ihanan miehen kanssa, eli kateudesta ei enää ole kyse. Aiemmin olin kyllä vähän kateellinenkin tästä valtavasta suosiosta, minkä hän sai miehiltä.
Miten te toimisitte vastaavassa tilanteessa? Sanoisitteko vaan suoraan asiasta?
En vaan jaksa kuunnella enää niitä juttuja hetkeäkään! Olen niin uskomattoman kyllästynyt siihen, että hän leikkii olevansa "ymmällään" miesten kiinnostuksesta, kun tietää itsekin tasan tarkkaan mikä on homman nimi. Hän kertoo tämän kaltaisia juttuja todella paljon ja muistaa mainita kyllä aina, jos joku mies on häntä ulos pyytänyt tai kehunut. En ole itsekään mitenkään epäsuosittu miesten keskuudessa, joskaan en samanlainen kuitenkaan. Olen itse ollut jo tovin naimisissa ihanan miehen kanssa, eli kateudesta ei enää ole kyse. Aiemmin olin kyllä vähän kateellinenkin tästä valtavasta suosiosta, minkä hän sai miehiltä.
Miten te toimisitte vastaavassa tilanteessa? Sanoisitteko vaan suoraan asiasta?