ysäviä kouvola/anjalankoskelta

minja81
Moro! Laitoin sinulle tuossa pari päivää sitten mailia, mutta et ole vastannut mitään.. Tuliko se maili ees perille, kun kone jotenkin tilttas (tekniikan ihmelapsi) =) Otahan yhteyttä! Oon se 24-vuotias äippä Kouvolan Lehtomäestä.. Muutkin Kouvolan mammat - hohoi!!!!
 
Tuke
Hei vaan!! Olen 30-vuotias äiti Kouvolan Mielakasta ja mulla on 1v.3kk poika- Olisi todella kiva saada uusia ystäviä, kun olemme vasta muuttaneet tänne. joten jos kiinnostaa niin sähköpostiosoite on antikainenk@anjalankoskelainen.com
 
Teija -84
heips!!Oon muuttamassa elokuun 14.sta päivä Kouvolaan/Eskolanmäkeen Lahdesta poikakaverin mukana se tulee sinne opiskelemaan.oon 20-vuotias ja meillä on 7 viikkonen Peppi tyttö!!Ois kiva tutustua muihin Kouvolassa asuviin nuoriin äiteihin!!Meillä ei vielä konetta,joten lähettäkää vaik viestiä!!Teija:0409110880
 
Heippa! Täällä olisi 1v1kk vanhan tytön äiti Kouvolan Vahteronmäestä. Toisen lapsemme laskettu aika on 3.10. Olisi kiva saada kavereita jostain tästä melko läheltä, että olisi kävelymatka. Tai kunnostahan se tietysti riippuu mitä pitää kävelymatkana, mutta ei mua ihan heti saa kävelemään Lehtomäkeen kun matkaa taitaa tulla lähemmäs 5 kilsaa. Mulle saa laittaa postia tulemaan osoitteeseen soile82@luukku.com. Vielä seuraavat 2 viikkoa mies on kesälomalla ja reissataan jonkun verran, joten ei pidä pahastua jos ei vastausta ihan heti kuulu.
 
-Mimmu-
Minulle voi myös laittaa mailia.. Olen kahden pojan 22 vuotias äiti täältä Lehtomäestä.. Esikoinen on 2 vuotias ja tämä uusi tulokas on vasta reilut 2 viikkoa..
Uudet ystävät ovat tervetulleita :)
Messenger löytyy myös joten sama osoite toimii siinä:

riigga_83@hotmail.com
 

Yhteistyössä