Yritys alkoi nyt

  • Viestiketjun aloittaja kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti
kuumeilija
Me jätettiin eilen ehkäisy pois ja alettiin yrittämään kolmatta lasta. Jee, oon niin onnellinen! Toivottavasti tärppää pian. Esikoinen sai alkunsa heti ensi yrittämällä, mutta toista "tehtiin" yli 6kk. Saapa nähdä miten nyt käy.
 
minä
mekin yritetään kolmatta, ollaan yritetty jo 3 kuukautta. Kaksi ensimmäistä tulivat ihan heti, mutta nyt näyttää kestävän. Tosin on sitä ikääkin 5v enemmän. välillä mietin, että onkohan tämä edes viisasta ja varsinkin nyt kun kestää
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Criminal Mind:
onnea matkaan. me liitytään ehkä lokakuussa joukkoon =)

Kiva!On tää taas niin jännää...Ja nyt lähipiiriin on syntynyt paljon pieniä vauvoja, joten sekin on omiaan lisäämään vauvakuumetta. Noh, meillä tuo kuopus on kyllä vielä vauva, ikää nyt 8kk, mutta kun haluan lapset pienellä ikäerolla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:
Me ollaan yritetty jo 2 vuotta.. Viimeisin tapahtuma oli minulle liikaa, joten nyt annetaan asian olla jonkin aikaa.
Mitä tapahtui? (jos haluat kertoa)
5 keskenmenon ja yhden keskeytyksen jälkeen en enään uskalla tulla raskaaksi. Keskeytys tehtiin, koska vauvalla todettiin 18-trisomia. Viikkoja oli 18
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna90:
Me ollaan yritetty jo 2 vuotta.. Viimeisin tapahtuma oli minulle liikaa, joten nyt annetaan asian olla jonkin aikaa.
Mitä tapahtui? (jos haluat kertoa)
5 keskenmenon ja yhden keskeytyksen jälkeen en enään uskalla tulla raskaaksi. Keskeytys tehtiin, koska vauvalla todettiin 18-trisomia. Viikkoja oli 18
Voi ei, varmasti on ollut rankkaa ja en yhtään ihmettele tuota päätöstänne pitää vähän taukoa asiassa.

Meillä ei ole ollut ongelmia ja toivottavasti tämä kolmaskin menisi ilman mitään häikkää. Lähipiirissä on sattunut paljon keskenmenoja viime aikoina ja yhden tuttavaperheen lapsi syntyi pahasti sairaana, joten vähän pelottaa kyllä. Ikää vaan alkaa olla jo sen verran, että nyt on se kolmas yritettävä aluille jos vielä meinataan perhettä kasvattaa.
 

Yhteistyössä