Yritys alkaa vasta syksyllä?

Onko muita? :wave:

Hormonikierukka otettiin pois kuukausi sitten, kumit on käytössä syksyyn asti kunnes nekin jää pois. Meillä on elokuussa häät joten varsinainen yritys alkaa vasta niiden jälkeen. Ei haittaa vaikka kävisi vahinko sitä ennen ;) :whistle:

Tehdään meille oma pino jos on muitakin!! :attn:
 
Kiva kun löysin tällaisen ketjun:)
Meillä myös elokuussa häät, niihin aikoihin olisi tarkoitus jättää ehkäisy pois. Pillerit lopetin jo 2004, kondomia vaan käytetty. Meillä on yksi lapsi, heinäkuussa täyttää neiti 2v.
Joten pikku kakkosta toivotaan tytölle kaveriksi :heart:

Saas nähdä miten pitkään menee vai tärppäiskö vähän aiemmin, esikoista "tehtiin" puoli vuotta.

Varmaan kesällä rupeen jo etukäteen syömään vitamiinia..
 
Täällä,heippa! Kuume on valtava molemmilla,jahkailtu ollaan että koska ehkäsy jää ja minä olen se epäröijä :ashamed: Mietin liikaa elämää ja odottelin tietoa jatkuisko työ syksyllä jne. Nyt sain kuitekin töitä päiväkodista ajalle elokuu-08-toukokuu-09,joten aikomus olisi aloitella elokuussa. Katsotaan syönkö sinne asti pillereitä,ettei olisi niin riskiä,jos tärppääkin pian.
Äitsykkä Meidänkin typykkä täyttää heinäkuussa 2v :heart: Ja olisi kaveria vailla. Jenna tärppäsi 4.kierrolla, niin voin olettaa että seuraavakin suht pian. Ja koska painoa olen pudottanut yli 10kg,voi sekin nopeuttaa.
Kesä menee tosi nopeasti,meillä koko perhe lomalla heinäkuun.
 

Yhteistyössä