Yrityksen odottajista yritykseen päässeet <3 kevät 2014 <3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi tämän päivän aikana. Jos tiistaina viimein raahautuisi sinne verikokeisiin, niin saa asioita eteenpäin. Ihmettelen kovasti tuota nipistelyä vasemmalla puolen alavatsalla. Pari päivää tuota jatkunut, mutta josko tuo loppuisi mikäli se vuoto taas joskus päättää alkaa. Lämmötkin lähentelee 37 astetta ja paleltaa ihan pirusti koko ajan. Liekkö joku kevät flunssa iskemässä. :D
 
Olen ehdottomasti sen kannalla että tehdään pääsiäiskokko ovistikuista.. Mitä hyötyä tikuista on jos ne just silloin kun ovis tod.näk. pitäis olla, alkavat näyttämään virhekoodeja?!? Muutenkin tää yrittäminen on ihan syvältä. Pakko aloittaa antihistamiinit kun on tulossa paha koivun kukinta ja häät, joissa ei voi olla naama umpeen turvonneena. Sovitaan että koivu on kukkimisensa kukkinut toukokuun loppuun mennessä, ja pääsen häiden jälkeen taas kunnolla yrittämisen makuun.. Tein eilen r-testin ja nega oli, lisäksi niin ärtynyt olo, että varmana menkat alkaa pääsiäisen aikana.. Vois varmaan sitten häiden jälkeen käydä gynellä, tarkistamassa onko mulla edes kohtua tai munasarjoja lainkaan :D Mistäs sitä tietää kun ei ole koskaan gynellä käynyt.. Mut positiivisesti ajatellen ei ainakaan raskaus pääse sotkemaan ensi kesän loman viettoa. Saa ulkomaille ja kaikkialle matkustella ilman pahoinvointeja tällä menolla..

Anteeksi oma napaisuus..
 
Liityn pääsiäiskokkoon! En osta uusia ovistikkuja. Tosi epäselviä. Mulla ei ole selkeää plussaa tullut ja yhä näkyy haalea viiva. Kahdesti päivässä oon testaillut. Toki sinäänsä ihan sama koska se on kun nyt on pupuiltu ahkerasti. Oviksesta ois vaan helppoa laskea koska menkat alkaa.
 
Kiitos tsempeistä :) Kai tämä tästä aikanaan helpottaa.

Kaneli88: Mulla siis endometrioosi, jonka vuoksi lasten saaminen voikin olla hankalampaa ellei sitten mahdotonta. Sain viime vuoden tammikuussa puoli vuotta yritysaikaa luomuna, jonka jälkeen mentäisiin lapsettomuushoitoihin. Ja se puoli vuotta yritystä alkaa pikkuhiljaa täyttyä...

Tsemppihalit kaikille!
 
Negaa pukkaa tänäkin aamuna, fiilis on onneksi vähän parempi jo. Lähden pääsiäisen viettoon tästä pariksi päiväksi ja jää varmaan testaamatta kylässä ollessa. Katsotaan siis maanantaina tilanne :)

Aurinkoista pääsiäistä ja parempaa mieltä kaikille! Oletteja ajatuksissa :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14
mymosa
Mä koetan lohduttaa itteeni, että en saanut km-kierrostakaan ovista kii tikuilla.. Ens kiertoon tilaan kyllä sellasen kasan että :D

Tiista jännittää, pitäkää kaikki peukut ja varpaat pystyssä sillon.. <3

Olen kyllä sitä mieltä kans, että pää hajois ilman teitä.
 
Heippa hei ! Päätin liittyä joukkoon, näillä sivuilla kuukausia pyörineenä ja alkoi tuntua siltä että "vertaistuki" olis tarpeen ;) En tiiä ossaanko täälä sääntöjen mukaan olla mutta toivottavasti opin :D Pitikö siis punaisella kirjottaa tiedot; elikkä nyt yk 5, kp 26 / 30. ikää mulla 24.
 
Ohhoh meni värit oikein ;) viime kierrossa tuli ovikset tikuteltua, ja oli varma olo että nyt on tärpännyt.. tein raskaustestin kp 27 (viivanpaikka tai joku tuli) ja kp 30 haalea mutta selvästi värillinen haamuviiva. Käytössä rfsu n testit. Olin satavarma raskaudesta, mutta sitte het seuraavana aamuna alko menkat, ja testiin tuli haaleampi lähes näkymätön viiva. menkat oli normaalit ja kaikesta päätellen en sitte ollutkaan paksuna, että ei ois kannattanu testailla niin aikasin. päätettiin miehen kanssa että ei tehä enää ovistestejä, vaan yritetään mennä ajatuksella tulee jos on tullakseen. Nyt alkukierron sain hyvin piettyä ajatukset kurissa mutta nyt sitte taas vauvat pyörii mielessä :D
 
Tänään oli ovis testi tositosi haalea. Oletan siis että ovis ois ollut eilen koska torstaina oli ehkä (huomaa pieni epävarmuus. Murrr tyhmät tikut joissa liikaa tulkinnan varaa) vahvin viiva joten sillo dpo -1 joten tälle päivälle vois päivittää dpo 1

Taidan kuitenkin vielä huomenna pissiä tikkuun...

Hyvää pääsiäistä kaikille teille ihanille naisille! :)
 
ujm
Minäkin oon lopettanut ovistikkujen käytön nyt kokonaan, vähän rahan haaskaamista ne on. Jos joka tapauksessa harrastetaan seksiä joka toinen päivä, niin ei se tikuttelu sitä muuta ja sitten joko tärppää tai ei tärppää.

Täällä ois nyt sitten kp9, hurjan nopeasti menikin menkoista tähän päivään asti! Onneksi näin. Tänään alotellaan sitten joka toinen päivä - meiningit, eli seksiä tulis kp9, 11, 13 ja 15 ainakin. Ovis pitäisi olla kp14 jos kaikki menee niinkuin aiemmissa kierroissa. Sais luvan tärpätä nyt, koska muuten joudutaan kohta jättäytymään tauolle tai harkitsemaan häiden lykkäämistä. Plääh.
 
  • Tykkää
Reactions: Jks14
mymosa
Onko teillä ujm millon häät? Mä päätin mennä vielä yhen kierron ja sitten häätauko lokakuulle.. Häät kesäkuussa 2015 ja jos nyt ei tärppää niin sitten mennään sillä, että vauva voi olla vasta 4kk, jos tärppäis. Mutta jos menee lokakuulle niin sitten ollaan mahan kanssa..
 
ujm
Meillä on heinäkuussa. Jos nyt tärppäis niin vauva ois noin 7kk sillon. Eli kauheen montaa kuukautta ei oikein voida odottaa. 4kk on varmaan ihan minimi, minkä ikäinen sais olla sillon. Mielellään puolivuotias. Tai sitten tosiaan niin että oon raskaana häissä, kunhan ei ihan viimeisellä kuulla.

Ei huvittais häitä lähteä perumaankaan. Mitäs sitten jos ei edelleenkään tärppää ja häät on jo peruttu. Ettei käy niin ettei saa kumpaakaan. Kuitenkin miettii, että tällä hetkellä lapsi tuntuu tärkeämmältä, tai siis että mieluummin raskaus nyt, ja häät vaikka vuosien päästä. Muttamutta.. Olen vähän kaikkihetimullenyt ihminen ja on tosi vaikea valita jokotai.
 
Oon niin onnellinen että ollaan jo naimisissa niin ei tartte tollasta miettiä! Yhtään lisää stressiä en kaipaa.. isoja asioita kummatkin! :) ystäväni meni naimisiin niin että oli melkein kahdeksannella kuulla. Oli kyllä niin kaunis morsian että <3
 
ujm
Jep, ei haittais olla suht loppusuoralla raskaudessa kun naimisiin mennään, lähinnä sitä mietin ettei olisi niin lähellä, että on vaara synnyttää juuri ennen häitä tai tyyliin hääpäivänä. Eikä varmaan häätkään ole niin nautinnolliset jos tyyliin supistelee jatkuvasti tai on paljon muita vaivoja.

Muuten ei kyllä ole ongelma, voin hyvin olla alkoholitta ja juhlia häitäni muutoin. Todnäk olen alkoholitta vaikka olis jo vauvakin.
 
mymosa
Niin mulla ei oo tota pelkoa, kun tiedän jo etukäteen minä päivänä vauva ulos tulisi :) Mutta mieluiten niin, että la ois tammi, helmi tai sitten vasta heinäkuusta eteenpäin.
 
ujm
Aivan mutta ei tosiaan varmaan sektiohaavankaan kanssa ihan heti viitsi kekkeröidä :) toivotaan siis meille kummallekkin tärppionnea näinä kuukausina!

Eilen meni tosiaan eka tallettelu vaikkei yhtään huvittanut. Aion silti pitää kiinni suunnitelmasta, halusin tai en.. En halua että jää kiinni asioista joihin voi itse vaikuttaa.
 
Kiskisnami: mikä tilanne siellä? :) Mullakin pitkät kierrot... en ole niitä vuosiin laskenut ja luulin että oisivat tasoittuneet (pillereitä en ole syönyt vuosikausiin), mutta edelleen mennään siellä 35 pv ja ylikin. Mulla jotain pco- tyyppistä ollut toisessa munasarjassa. Jos ei puolen vuoden yrittämisen jälkeen tärppää, niin haluan kyllä otattaa verikokeet ja selvittää ovuloinko mitenkä. Jos kierto on kovin pitkä, niin munasolujen laatu kärsii, vaikka ovis olisikin.

Mut voi laittaa piinailijoihin, dpo 8, vaikka tärppiin en usko kyllä. :D
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Oisko ideaa miten toimitaan sellasten kanssa jotka ei käy kirjottelemassa ja kp:t alkaa paukkua lähempänä 50?


Mä en tajua kroppaa, alamahaa juilii, oikeanpuolen kirvelyt ja juilimiset on loppuneet lähes kokonaan mutta vasemmalla puolella on taas lisääntynyt juilimiset.. nivuset on arat. Tissit turvonneet (miehen mielestä).. Kananmunamaista limaa irtoo.
 

Yhteistyössä