M
mitta täynnä
Vieras
Miten laskun voi periä jos yritys ei halua maksaa laskua? Molemmat osapuolet yrityksiä. Onko yrityksellä joku mahdollisuus jätttää laskunsa maksamatta? ja mikä on varmin keino saada rahat?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä:Miten laskun voi periä jos yritys ei halua maksaa laskua? Molemmat osapuolet yrityksiä. Onko yrityksellä joku mahdollisuus jätttää laskunsa maksamatta? ja mikä on varmin keino saada rahat?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Perintätoimisto... ulosottoviranomainen.
Ja valitettavasti on yrityksiä, joilla ei ole tarkoituskaan maksaa laskujaan. Toimivat hetken, tekevät velkaa, hakeutuvat konkurssiin ja mitään ei saada ulosmitattua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä:Miten laskun voi periä jos yritys ei halua maksaa laskua? Molemmat osapuolet yrityksiä. Onko yrityksellä joku mahdollisuus jätttää laskunsa maksamatta? ja mikä on varmin keino saada rahat?
Paljon lasku on myöhässä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Perintätoimiston kautta
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:Ei siinä auta, kun laittaa perintätoimiston kautta lasku. He hoitavat sitten eteenpäin asiaa. luultavasti tuotakaan kautta, et tule kaikkia rahoja saamaan takaisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä:Miten laskun voi periä jos yritys ei halua maksaa laskua? Molemmat osapuolet yrityksiä. Onko yrityksellä joku mahdollisuus jätttää laskunsa maksamatta? ja mikä on varmin keino saada rahat?
yli toista kuukautta
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:joo, kyllähän sinulle siitä perintötoimistolta kuluja tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä:Miten laskun voi periä jos yritys ei halua maksaa laskua? Molemmat osapuolet yrityksiä. Onko yrityksellä joku mahdollisuus jätttää laskunsa maksamatta? ja mikä on varmin keino saada rahat?
yli toista kuukautta
Sun pitää laittaa muikkareita tasaisin väliajoin. Ikävä kyllä on myös sellasia firmoja jotka jättää maksamatta. Onko tää maksaja ilmoittanut mitään syytä miksi ei maksa?
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:joo, kyllähän sinulle siitä perintötoimistolta kuluja tulee.
ns. tuntemattomien firmojen kanssa kannattaa tehdä niin, että puolet maksusta etukäteen ennen tavaran toimittamista ja sitten loput laskulle. jos isoista summista kysymys.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Perintätoimistoon yhteys. Mä oon käyttäny tätä: http://www.suomenpt.fi/
Maksuton palvelu toimeksiantajalle ja mä postitin erääntyneen laskun noille kirjeessä maanantaina, saman viikon torstaina oli eka erä rahoja tilillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:joo, kyllähän sinulle siitä perintötoimistolta kuluja tulee.
Paskan marjat tule! On semmoisiakin jotka tekee perinnän maksutta. Tai siis laskuttavat sitä keneltä peritään.
Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Perintätoimistoon yhteys. Mä oon käyttäny tätä: http://www.suomenpt.fi/
Maksuton palvelu toimeksiantajalle ja mä postitin erääntyneen laskun noille kirjeessä maanantaina, saman viikon torstaina oli eka erä rahoja tilillä.
Ei mitään kuluja/maksuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Perintätoimistoon yhteys. Mä oon käyttäny tätä: http://www.suomenpt.fi/
Ei mitään kuluja/maksuja?
No ei. Toimeksiantajalle TÄYSIN maksuton!
Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä:Onko noilla joku raja minkä kokoisia yrityksiä ne ottaa asiakkaiksi/minkä kokoiselta yritykseltä ruetaan perimään? Joillakin kun on noita rajojakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja mitta täynnä:Onko noilla joku raja minkä kokoisia yrityksiä ne ottaa asiakkaiksi/minkä kokoiselta yritykseltä ruetaan perimään? Joillakin kun on noita rajojakin.
Ei kai, lue sieltä sivuilta. Mä olen yhden naisen yritys (tmi), saatava oli muutaman sataa euroa ja perittävä samoin yhden ihmisen toiminimi.