Y
Yksin kotona
Vieras
Onko teillä, hyvät ellit ja einot, vinkkejä sille, miten voisin hyväksyä sen, että yrittäjä-avomieheni on lähes aina töissä. Aamukahdeksalta lähtee, illalla palaa 19-21 välillä. Olemme olleet yhdessä suht vähän aikaa ja kaipaan häntä tosi paljon. Viikonloppuisin hän on yleensä kotona, mutta silloin on pientä rutinaa koko ajan siitä, kuinka monta hommaa on tekemättä. Ja välillä hn n sitten lauantainkin töissä.
Miten muut, vastaavassa tilanteessa olevat, olette homman hoitaneet?
Jatkuva työnteko tietää tietysti paljon rahaa, mutta rahan tulo ei sikäli minua hetkauta, että meillä on vielä suhteen tässä vaiheessa ""erilliset rahat"". Ja välillä ärsyttää se, että hän ostelee itselleen kaikkea, mitä päähän pälkähtää... Minä en näistä rahoista pääse ""nauttimaan"".
Pienituloisena kituutan liksallani aina kuukauden ja pähkäilen aina moneen kertaan, mitä pystyy ostamaan ja mitä ei...
Mitä ajattelette asiasta? Lisäyksenä ielä tähän, että olemme 4-kymppisiä, ei enää mitään kakaroita...
Miten muut, vastaavassa tilanteessa olevat, olette homman hoitaneet?
Jatkuva työnteko tietää tietysti paljon rahaa, mutta rahan tulo ei sikäli minua hetkauta, että meillä on vielä suhteen tässä vaiheessa ""erilliset rahat"". Ja välillä ärsyttää se, että hän ostelee itselleen kaikkea, mitä päähän pälkähtää... Minä en näistä rahoista pääse ""nauttimaan"".
Pienituloisena kituutan liksallani aina kuukauden ja pähkäilen aina moneen kertaan, mitä pystyy ostamaan ja mitä ei...
Mitä ajattelette asiasta? Lisäyksenä ielä tähän, että olemme 4-kymppisiä, ei enää mitään kakaroita...