Hei kaikille ja kiitos pahoitteluistanne.
<3
Tilanne on nyt sellainen, että,kun gyne ultras mut silloin pe siellä päivystyksessä, niin hän sanoi mulle, että mun hcg-arvo on 4000, joten jos normi raskaus, niin kohdussa pitäisi näkyä jotain. Noh siellä oli sit pienenpieni rakkula ja gyne sanoi "noilla arvoilla täällä pitäisi näkyä isompi rakkula, joten kyllä tämä viittaa kohdunulkoiseen raskauteen. Sua ei tänään varmaankaan leikata, koska olet noin hyvänvointinen." Ja sitten selitti siinä muita toimenpiteitä. Lähetti mut kuitenkin vielä naistentautien poliklinikalle ultrattavaksi. Siellä sitten ultrattiin paremmilla vehkeillä ja siellä kohdussa oli edelleen se pieni nyppy. Lääkäri sanoi ultrauksen yhteydessä "Sulla viikkoja niin vähän vasta ja täällä kohdussa kuitenkin näkyy pieni rakkula, joten tämä voisi EHKÄ kuitenkin viitata myös normiraskauteen. Seuraillaan hcg-arvoa." Vasemman munasarjan luona näkyi kuitenkin jotain poikkeavaa. (iin ja mun kohdun limakalvo oli todella paksu. JA kohdunulkoisissa raskauksissa yleensä kohtuun tulee myös pieni pussukka.)
Eilen (la) kävin uudelleen ultrassa ja siellä oli eri lääkäri ja hän halusi ultrata ja katsoa mitä hän näkee.
Hän sanoi "Täällä on pieni pussukka, mutta viikkoihin nähden sisällä pitäisi olla enemmän jotain.. odotas.. hetkonen... voi olla, että jonkinlaista sikiökaikua täällä on, mutta varmaksi en osaa sanoa." Tuloksista soitettiin mulle parin tunnin päästä ja mun hcg-arvo oli noussut 4000:sta 7000:teen. Se viittaisi normiraskauteen, koska kohdunulkoisessa se ei nousisi noin paljon. Kävin kuitenkin tänään antamassa TAAS verinäytteen, mutta ei ultrattu. Kun lääkäri tuloksista soitti, niin sanoi et on noussut taas, niin kuin he olettikin. Lääkäri puhelimessa sanoi, että vasemmalla puolella voi kipuilla keltarauhanen ja mulla voi edelleen olla normiraskaus. Hcg-arvo ainakin viitaisi siihen, mutta varmoja he ei missään nimessä ole.
Mulla on tostaina uusi verikoe ja ultra!! Silloin luultavasti selviää, että onko mulla todella se KU tai normiraskaus!
Mä EN JAKSA ODOTTAA torstaihin ja olen aivan sekaisin ja peloissani!!
PELOTTAA!!!
Sori kaikki kirjoitusvirheet jne jne.. niin paljon on asiaa, että en ihmettele, että virheitä tulee.