En malttanut enää olla laittamatta tätä pinoa pystyyn. Tämä pino on jatkoa ketjuille yrityksen odottajat sekä yrityksen odottajista yrittämään päässeet. Toki en edelleenkään pistä pahakseni, jos joku, joka ei ole jutellut kanssamme edellisissä ketjuissa haluaa tulla jutskailemaan.. Kunhan kokee porukan sopivaksi itselleen, se on tärkeintä!
Pitäisikö tännekin sitten kyhätä listaa lasketuista ajoista, synnytyssairaalat, ikä ja nimimerkki, monesko lapsi ym perusasiat, jotta pysyy kunkin tilanteesta kärryillä. Minä voin yrittää sen listan tehdä, kun ehdin, kunhan annatte minulle teidän tietoja.
Voin aloittaa itse: Kuukiuru, 24 v, LA 26.7 (laskurin mukaan), sairaala OYS, ensimmäinen mukelo.
Tervetuloa plussanneet kanssasiskot! Plussaonnea yrittämään päässeet!:heart:
Pitäisikö tännekin sitten kyhätä listaa lasketuista ajoista, synnytyssairaalat, ikä ja nimimerkki, monesko lapsi ym perusasiat, jotta pysyy kunkin tilanteesta kärryillä. Minä voin yrittää sen listan tehdä, kun ehdin, kunhan annatte minulle teidän tietoja.
Voin aloittaa itse: Kuukiuru, 24 v, LA 26.7 (laskurin mukaan), sairaala OYS, ensimmäinen mukelo.
Tervetuloa plussanneet kanssasiskot! Plussaonnea yrittämään päässeet!:heart: