A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Buranaa ei saanut syödä raskausaikana! Panadolia kyllä voi ottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tieto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Buranaa ei saanut syödä raskausaikana! Panadolia kyllä voi ottaa.
No voipas.
Alkuperäinen kirjoittaja tieto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Buranaa ei saanut syödä raskausaikana! Panadolia kyllä voi ottaa.
No voipas.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Kyllä voit. Mutta minulle lääkäri sanoi aikoinaan, kun yritimme lasta, että periaatteessa voin syödä Buranaa ihan niin kauan kunnes olen raskaana, mutta että käytännössä se voi haitata raskautumista, sen hedelmöittyneen munasolun kiinnittymistä kohdunseinämään. Raskauduin kuitenkin nopeasti. Raskausaikan en syönyt yhtään buranaa, vaikka siihenkin sain luvan jossain määrin. Panadolilla ja Panacodilla pärjäsin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tieto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Buranaa ei saanut syödä raskausaikana! Panadolia kyllä voi ottaa.
No voipas.
Ei saa ottaa, älä anna virheellistä tietoa kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tieto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Buranaa ei saanut syödä raskausaikana! Panadolia kyllä voi ottaa.
No voipas.
Ei saa ottaa, älä anna virheellistä tietoa kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkähän takia esimerkiksi mulle on aina neuvolassa ohjeistettu, että Buranaa ei tule syödä raskausaikana? Jännä juttu, että jotkut sitten sanovat että voi syödä ja toiset ovat sitä vastaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minkähän takia esimerkiksi mulle on aina neuvolassa ohjeistettu, että Buranaa ei tule syödä raskausaikana? Jännä juttu, että jotkut sitten sanovat että voi syödä ja toiset ovat sitä vastaan.