L
lapset tärkeintä
Vieras
ja mies on ostanut lyhyen ajan sisällä Guitar Hero-kitarat ja useita pelejä siihen. samoin kuin 3kpl singstar pelejä.. jotenkin tuntuu pahalta että sitten kun pyydän että mentäisiin katsomaan kirpparilta lapsille esim kengät tms. mitä nyt sattuu tarviimaan,sanoo ettei ole rahaa. että maksatko sinä jos mennään? mä olen kuitenkin kotihoidontuella ja siitä annan jo miehelleni väh.100e laskujen maksuun ja ruokaan. samoin lapsilisästä.
onhan se luonnollista että äitinä tiedän paremmin lasten vaatetarpeet jne. mutta haluaisin että mies olisi enemmän kiinnostunut niistä. ja hienoa mun yrittää pienistä rahoista niitä hommata.
jos asiasta joskus huomautan,mies tokasee ettei hänellekään tilistään mitään "omaa" rahaa jää!
onhan se luonnollista että äitinä tiedän paremmin lasten vaatetarpeet jne. mutta haluaisin että mies olisi enemmän kiinnostunut niistä. ja hienoa mun yrittää pienistä rahoista niitä hommata.
jos asiasta joskus huomautan,mies tokasee ettei hänellekään tilistään mitään "omaa" rahaa jää!