Your face -vaatteet? Ovatko sinusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hituke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
työvaatteina tykkään kovasti, suorat housut ihan loistavia ja juhlavaatteista. neuleet eivät musta kovin laadukkaita mutta perus trikoo paidat tpaidat yms erittäin laadukkaita.

Suorat housut Your Facelta ovat oikeastaan ainoita housuja, mitä töissä voin käyttää. Ne kun ovat extrapitkiä, vesipestäviä ja sopivat arkikäyttöön. Perustrikoosta on löytynyt mukavasti vähän pidempää kuin napapaitaa (jotenkin suurin osa paidoista on mulle napapaitoja...). Viimeksi löysin juhlakoltun sieltä.

Välillä tuntuu vaan, että siellä on jotain ihmerimpuloita ollut viime aikoina, mutta perusmallin vaatteet päätyvät minulle ihan mitoituksen takia. Hintansa arvoisia ovat minulle juuri istuvuuden takia, hyvin harvalla merkillä on pitkälle ja kuitenkin muotoja omaavalle vaatetta.

on hyviä

Nyt kun lihoin vähän, niin ei mene enää heidän suurin koko päälle. Siirryin viereiseen liikkeeseen ,eli NP :n vaatteisiin.

Niissä vaihtelee laatu omituisesti, osa on todella hyvää, osa on ihan kräpsää. Välillä löytää tosi tyylikkäitä, väliin ihme trikoorypistyksiä.
Mutta useinkin teen löytöjä sieltä!

Mäkin tykkään, että housuissa hinta-laatusuhde ok. Ja kun olen persjalkanen, niin mallistossa on myös useat minulle sopivat lyhyet housut ;). Tosin noita short -malleja alkaa olla jo monella muullakin, onneksi.

Kauluspaidat myös ok, mutta trikoista tai neuleista ei tietoa.