Talvihaalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sarita"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sarita"

Vieras
Onko Ticket to heaven, PO.P tai Reimetec todellakin hintansa arvoisia?
Edessä olisi esikoiselle haalarin hankinta eikä todellakaan ole hajuakaan millainen kannattaisi ostaa. Toki haluan laadukkaan eikä hinnallakaan niin väliä ole, mutta esim Remu ja Jonathan ovat huomattavasti halvempia, ovatko ne sitten aivan huonoja?

Ei todellakaan. Meillä ollut Jonathania (corduraa erityisesti), Remua, Lenneä. Yksikään ei ole koskaan hajonnut mistään eikä päästänyt vettä läpi. Jonathanin cordurat ovat säilyneet ilman kulumia seuraavallekin lapselle. Lapset toinen esikoulussa, toinen taapero. Taaperolla nyt käytössä Jonathanin babymallinen puku; ihanan lämmin puku jossa hyvä vedenkestävyys.

Reimateciä en edes ostaisi talveksi kun se on vaan niin ohut. En koskaan maksaisi haalarista yli 100 euroa. Kaikki tehdään halpatuotantomaissa. Lenneä on ollut kiva ostaa kun valmistus on edes Virossa.

Mä ostin vk-haalariksi Jonathanin ja on aivan surkea. Toiste en osta. Reimatecit on meillä olleet tosi hyviä sekä vk että talvihaalareina. Samoin Lassien supratech vai mikä onkaan on todella hyvä.

meillä ollu talvi vaatteina ja vk-asuina jonathania, reimatecia, remua, poppia, lassietecia ja oikeasti kaikki on muyn mielestä yhtä hyviä kaikki. mitään eroa en ole huomannut, paitsi hinnassa.

Jonathnissa ollut vetoketjuissa ongelmia tosi paljon.
Se on ihan taivaan tosi, ei oo monta päivää kun viimeeksi sellaisen näin.

Mulla 5 Jonathanin takista kolmesta mennyt vetoketju, hyviäkö? (kaikki hankittu uutena, olleet yhden tytön käytössä)

Mä ostin Legowearin tecin ja olen tykännyt niin paljon että ostin toisen isomman koon jotta menisi vielä ensi syksynäkin.Paksun tuntuinen, ei yhtää reiman ohuen oloinen.Aivan mielettömän hyvä ostos, ainakin meille.

[QUOTE="Jaska Jokunen";22596847]Mä ostin Legowearin tecin ja olen tykännyt niin paljon että ostin toisen isomman koon jotta menisi vielä ensi syksynäkin.Paksun tuntuinen, ei yhtää reiman ohuen oloinen.Aivan mielettömän hyvä ostos, ainakin meille.[/QUOTE]

Kiitos kommentista, tuota legoa mä olen punninnut mielessäni jo jonkin aikaa. Ulkonäöllisestikin miellytti kovasti. Sisävaatteissa merkki on ainakin ollut vertaansa vailla.

piiiitkän harkinnan jälkeen osti tytölle ticketin haalarin ja olen tyytyväinen samoin lapsi :D viime talvena oli lassie siitä lähti heti nappi ja klenksu meni poikki.
toissa talvena oli vauvahaalari reiman ihan hyvä lämmin haalari vaunuissa kylläkin istui sillä kun ei viälä liikkunut.

muutenkin tykästyin tiketin haalareihin nättejä ja lämpimiä ovat ei tule vesi läpi

Minä taas tykkään reimatecistä juuri siksi, että se on ohuempi kuin muut, jolloin lapsi pystyy liikkumaan kunnolla. Alla fleesehaalarit, niin pärjää kovallakin pakkasella. Lenne on myös ollut mielestäni ihan ok ja Remu.

Mulla 5 Jonathanin takista kolmesta mennyt vetoketju, hyviäkö? (kaikki hankittu uutena, olleet yhden tytön käytössä)

Huonoa tuuria ehkä? Laskeskelin, että meillä on ollut ainakin 12 haalaria Jonathanilta eikä yhdessäkään ole ollut ko. ongelmia.

Meillä taas Lennen haalari ja Reimatecin housut menny rikki AINA, ikinjä en enää osta. Ticket on aivan kuin uusi 2 talven jäljiltä ja menee siis ihan hyvin seuraavallekin käyttäjälle ja vielä voin antaa hyvillä mielin eteenpäin. Lassietecista myös oon tykänny paljon.

no reimatec ei ainakaan oo hintansa arvoinen. kannattaa ostaa vasta kun saa alesta, normihintaa ei kannata siitä maksaa. Remu haalarin meidän 6v sai puhki jo nyt ja talvi ei oo puolessakaan välissä, joudun lähtee ostaa uutta kun en tykkää paikata. Siis tavallinen remu, ei cordura. superremu on meillä aina kestäny hyvin, pitänee ostaa sellainen. Ticketissä on aika hyvin hinta ja laatu yks yhteen, se on huomattavasti parempilaatuinen kuin reimatecci. lennet meillä on hajotettu tosi nopeesti, samoin lassietec. NIitä en enää osta ollenkaa. Rasavil oli kohtuhyvä ainaki silloin kun oli vielä suomalainen, nykyään en tiedä. Pop vaikuttaa parhaalta tähän mennessä, mitä meillä on ollu, ja meillä on 3 alle kouluikäistä rasavillia joten rajulla käytöllä on ulkovaatteet.erottuu jyvät akanoista meillä kyllä.

jos oikein kulutukseen tulee niin suosittelen cordurakankaista haalaria. ne on hyviä joka merkissä josta niitä saa.

Mites muut merkit? Onko ne pysyneet ehjänä? Jos tyttö ei vaan osaa sulkea vetoketjua kunnolla. Mulla on itsellä se ongelma että riuhdon vetoketjut risaksi ja poika on tainnut periä tämän ominaisuuden.

Meillä haalarina kovaa kulutusta kestäneet tanskalainen vaatemerkki Minymo. Vesipilari 8000. Viime vuonna oli ruskea haalari vaaleanpunaisilla palloilla ja tänä vuonna raidallinen.Kovasti ovat kehuja saaneet =)

[QUOTE="vieras";22596768]Ei todellakaan. Meillä ollut Jonathania (corduraa erityisesti), Remua, Lenneä. Yksikään ei ole koskaan hajonnut mistään eikä päästänyt vettä läpi. Jonathanin cordurat ovat säilyneet ilman kulumia seuraavallekin lapselle. Lapset toinen esikoulussa, toinen taapero. Taaperolla nyt käytössä Jonathanin babymallinen puku; ihanan lämmin puku jossa hyvä vedenkestävyys.

Reimateciä en edes ostaisi talveksi kun se on vaan niin ohut. En koskaan maksaisi haalarista yli 100 euroa. Kaikki tehdään halpatuotantomaissa. Lenneä on ollut kiva ostaa kun valmistus on edes Virossa.[/QUOTE]

Ethän sinä edes tiedä kalliimpien haalareiden paremmuudesta kun et sellaista osta :D

Mun esikoisella, nyt 4v., on ollut joka talvi reimatec, paitsi tänä talvena. Nyt on Remu ja Jonathanin 2-osainen puku. Ainakin tähän asti ovat vaikuttaneet hyviltä. Tosin loskakeleillähän se puvun pätevyys vasta koetellaan.

Viime vuonna oli kakkoshaalarin Lassien G-tech ja piti loskakelilläkin tytön kuivana, joten mä uskon että halvemmillakin pärjää. Reimatec on hyvä, mutta ei oikeastaan mikään super. Kuluu polvista ja pepusta aika nopsaan. Toi G-tech vaikutti materiaaliltaan Reimateccia kestävämmältä, samaten Ticket to heavenit. Remun kangas taas on samanlaista kun reimatecissa.

Ethän sinä edes tiedä kalliimpien haalareiden paremmuudesta kun et sellaista osta :D

Mutta jos halvemmissa ei ole ollut mitään valitamista, parhaimmillaan ei edes kulutuksen jälkiä, miksi ostaisin edes kalliimpaa ;) Sitähän tässä alunperin kyseltiin, ovatko halvat susia. Meillä on ollut myös esim. Ticketin takkeja kun on puoli-ilmaiseksi saanut ja ne ovat olleet myös hyviä. Mutta ei niissä mitään sen erikoisempaa ominaisuutta ole kuin halvemmissakaan.

Yks huono kokemus halvemmista on Lassietec. Se oli vielä jokunen vuosi sitten varteenotettava vaihtoehto, mutta nykyään matsku tuntuu siltä, että sinne on vedetty joku muovipussi väliin. Hanskoista huomaa parhaiten. Tuntuvat kosteilta ja märiltä, vaikkei vesi ole tullut läpi.

Reimartec ei ole pettänyt kertaakaan. On ohut, mutta lämmin ja oikeesti pitää vettä. Voi kuivata rummussa ja säilyttää kuosinsa. Ei mitään moittimista. Remua ja Lassietakin on aikanaan tullut kokeiltua. Nykyisin maksan mukisematta sen reilun satasen, kun tiedän mitä sillä saa.

Yhteistyössä