Yösyöttöjen lopettamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pöö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pöö"

Vieras
Missä iässä olette lopettaneet yösyötöt ja millä konstein? Esikoisen yösyönnit loppui 8 kk ikäisenä, mutta en muista miten. Tämä poitsu on sen verran tempperamenttisempi että huutaa kuin palosireeni jos ei saa tahtoaan läpi, myös yöllä. Miten saan lopetettua yösyönnit ja rauhoitettua nukkumisen?

Mä mietin ihan samaa.. Poika melkein 9kk, syö maitoa pullosta yöllä melkein 6dl yhteensä. Ja siis todellakin heräilee paljon, joka kerta ei anneta pulloa. tai siis, sanotaanko että tunnin välein vähintään herää, n.2h välein sit rauhoittuu vain pullolle.

Meillä lopetettiin yösyötöt kun oli 11 kk. Kyllä pari yötä oli itkua ja kanniskelua. Tarjoilin vettäkin, mutta sitä ei huolinut. Otin syliin aina jos itki kovasti, muuten rauhoittelin sänkyyn. Muistaakseni 2 yötä oli raskaita, mutta sitten alkoi nukkua läpi yön.

Pullosta poitsu syö, eli ei ole tuota tissistä vieroittamista vaan sitä että ei yöllä heräis syömään. En muista yhtään että miten me tuon esikoisen kanssa toimittiin..

meillä esikoinen lopetti itse yö syömisen n.2kk ikäisenä...nyt kuopus 6kk ja joinakin öinä syö kerran ja toisina taas ei...mutta ajattelin, että kohta puoleen ei anneta ollenkaan öisin maitoa...

Alkuperäinen kirjoittaja näin;22466649:
meillä esikoinen lopetti itse yö syömisen n.2kk ikäisenä...nyt kuopus 6kk ja joinakin öinä syö kerran ja toisina taas ei...mutta ajattelin, että kohta puoleen ei anneta ollenkaan öisin maitoa...

niin ja lisäys vielä, että ei kai siihen muita konsteja ole kuin olla vaan antamatta maitoa ja tutittaa, silittää, hyssytellä jne...ekat yöt toki voi olla kauheita...uskoisin, että nopeasti ne tottuu sit...

Yhteistyössä