Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:ja mitähän nämä yölliset koodaajat koodailee? tuskin ainakaan ohjelmistoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:ja mitähän nämä yölliset koodaajat koodailee? tuskin ainakaan ohjelmistoa![]()
yritämme murtaa ylläpidon salasanoja![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:mun kerhoon mahtuu =)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:käykää muuten ykssa... lisäsin sinne ne koodit mitkä piti jo kauan sitten![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kerhoon ei oteta uusia jäseniä, varma tieto.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kerhoon ei oteta uusia jäseniä, varma tieto.
Hei essi, älä ota tätä fjongan juttua liian vakavasti. Se on testi, eiköhän sinne pääse, mutta näkyisi olevan pääsykoe. Ja sehän nyt ei voi olla muu kuin se, että se salasana täytyy itse hakkeroida, jotta on hyväksytty tähän kerhoon. Eikö vain?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kerhoon ei oteta uusia jäseniä, varma tieto.
Hei essi, älä ota tätä fjongan juttua liian vakavasti. Se on testi, eiköhän sinne pääse, mutta näkyisi olevan pääsykoe. Ja sehän nyt ei voi olla muu kuin se, että se salasana täytyy itse hakkeroida, jotta on hyväksytty tähän kerhoon. Eikö vain?
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Asiasta kiinnostuneille niin syy miksi sinne ei oteta uusia jäseniä on se että meitä ei ensinnäkään ole siellä kovin montaa ja siellä on juteltu henk.koht asioista luottamuksellisesti. Periaatteessa pitäisi kaikkien kanssa demokraattisesti päättää että otetaanko uusia vai ei joten päädyttiin siihen että ei oteta ketään, jotta kaikki uskaltavat rupatella yhtä avoimesti vastaisuudessakin ilman pelkoa että sinne pölähtää joku ulkopuolinen. Ja tämä ei siis tosiaan ole pahalla ketään kohtaan ja siksi tahdoin vähän selventää asiaa, ettei kukaan pahoita turhaan mieltään.![]()