yölliset koodaajat kerho ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yep, kerhoon ei valitettavasti oteta uusia jäseniä, kiitokset kuitenkin mielenkiinnosta.

Tuon nimenhän mä keksin aikoinaan sen yhden kuuluisan keskustelua herättäneen ketjun perusteella.. salapoliisit varmasti osaa selvittää mistä ketjusta on kyse. Niin mä siis olen kyseisen kerhon perustaja. ;)

Eikö oo ihmeellistä, miten heti tekkee mieli päästä johonkin kerhoon, kun se kielletään - vaikka ikuna ennen ei ois kerhosta mittään kuullutkaan :D

Siis niinku en MIE tietenkää ruvennu jäsenyyttä haikailemaan, kuhan höpäjän taas pimmeessä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
kerhoon ei oteta uusia jäseniä, varma tieto.

Hei essi, älä ota tätä fjongan juttua liian vakavasti. Se on testi, eiköhän sinne pääse, mutta näkyisi olevan pääsykoe. Ja sehän nyt ei voi olla muu kuin se, että se salasana täytyy itse hakkeroida, jotta on hyväksytty tähän kerhoon. Eikö vain?

Asiasta kiinnostuneille niin syy miksi sinne ei oteta uusia jäseniä on se että meitä ei ensinnäkään ole siellä kovin montaa ja siellä on juteltu henk.koht asioista luottamuksellisesti. Periaatteessa pitäisi kaikkien kanssa demokraattisesti päättää että otetaanko uusia vai ei joten päädyttiin siihen että ei oteta ketään, jotta kaikki uskaltavat rupatella yhtä avoimesti vastaisuudessakin ilman pelkoa että sinne pölähtää joku ulkopuolinen. Ja tämä ei siis tosiaan ole pahalla ketään kohtaan ja siksi tahdoin vähän selventää asiaa, ettei kukaan pahoita turhaan mieltään. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Hei essi, älä ota tätä fjongan juttua liian vakavasti. Se on testi, eiköhän sinne pääse, mutta näkyisi olevan pääsykoe. Ja sehän nyt ei voi olla muu kuin se, että se salasana täytyy itse hakkeroida, jotta on hyväksytty tähän kerhoon. Eikö vain?

Juu siis ehdottomasti näin! Ja lisäksi mä vaadin näytteenä Javalla tehdyn 13042093589235235 merkkiä pitkän softan koodin. :D :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

bingo, eikun kaikki hakkeroimaan :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Asiasta kiinnostuneille niin syy miksi sinne ei oteta uusia jäseniä on se että meitä ei ensinnäkään ole siellä kovin montaa ja siellä on juteltu henk.koht asioista luottamuksellisesti. Periaatteessa pitäisi kaikkien kanssa demokraattisesti päättää että otetaanko uusia vai ei joten päädyttiin siihen että ei oteta ketään, jotta kaikki uskaltavat rupatella yhtä avoimesti vastaisuudessakin ilman pelkoa että sinne pölähtää joku ulkopuolinen. Ja tämä ei siis tosiaan ole pahalla ketään kohtaan ja siksi tahdoin vähän selventää asiaa, ettei kukaan pahoita turhaan mieltään. :)

Ymmärrän täysin ja ajattelinkin asian olevan näin :)

Yhteistyössä