V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Minä en ymmärrä miksi miehesi ei suostu tulemaan vaikka vuro vuosina sinun vanhempien luokse? Kun kuitenkin pariskunta olette niin mielestäni miehesikin kuuluisi joustaa eikä vain sinun.
Meillä silloin kun lapsia ei vielä ollut että oltiin vuoro vuosin toisen vanhemmilla aatto ja sitten joulupäivänä vaihto ja seuraavana toisin päin eikä kukaan valittanutMielestäni parisuhteessa pitää ottaa huomioon toinenkin osapuoli ja tämän perhe myös.Itsekästä tehdä niinkuin itse haluaa :/
en minäkään ymmärrä mut miks ihmeessä menisin miehen vanhempien luo tänävuonna(vaikka haluisinki) kun mies ei kuitenkaan tulis ens vuonna meidän porukoihin...se on tehny sen niin selväksi et haluaa olla oman perheen luona eikä vieraiden luona,kotona saa olla rennosti(=kalsareillaan) ku vieraissa ei....
Jaa-a aika itsekkäältä kyllä kuulostaa minusta ja itse en tuollaisesta tykkäisi.
Ja meillä on perhettä eikä vieraita myös toisen vanhemmat ja muu perhe,eikä vieraita niinkuin miehesi ajattelee.
Ei tähän varmana kukaan osaa sanoa vastausta ja toivottavasti et pahoita mieltäsi,hyvää joulua sinulle missä sen nyt päätätkin viettää![]()
tästäkin puhuin yöllä miehelle ei saanu kannatusta ja toisaalta tuskin kaikki tulis eikä tänne mahtuiskaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Entäs jos tekisitte joulun omaan kotiinne ja kutsuisitte sinne ketä haluatte?