Yökylä 15-vuotiaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teiniiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teiniiiii

Vieras
Heipparallaaa !
Eli oon kohta 15v ja tässä kysyisin teiltä et mitä mieltä te ootte kun en oo koskaan ollut kaverilla yötä. Siis mun äitini päästäis mutta isä ei .
tästä tuli aika lyhyt mut en jaksa tässä alkaa selittään koko elämäntarinaa : D

[QUOTE="Mie vaan";23052522]Ihan sen verran että mä asuin jo omillani ja maksoin laskuni sun ikäisenä. Olin kavereillä yökylässä jo ala-asteella.[/QUOTE]

sama täällä, hieman vanhempi olin kuin tuo ikä siis...ja siitä lähtien meno vaan villiintyy vuosi vuodelta, minulla siis...

ja ap, tarviit vaan hammasharjan ja passin, se on siinä.

[QUOTE="Mie vaan";23052522]Ihan sen verran että mä asuin jo omillani ja maksoin laskuni sun ikäisenä. Olin kavereillä yökylässä jo ala-asteella.[/QUOTE]

ohhoh. siis olet 14 vee asunut omillasi. Aika vastuuttomat vanhemmat.

Miksi pitäisi olla muualla kuin kotona? itse en tykännyt. olin kerran kaverilla yötä alakoululaisena. tykkään nukkua omassa sängyssä.

Jos taas sinulla ap kova halu, niin yritä jutella ja selitätä isällesi, miksi pitää päästä.

Ja miksikäs isäsi ei päästä?

En ole minäkään ollut yökylässä kaverilla koskaan. Ei ole oikein ollut tarvetta tai pahemmin haluakan. :D Oon kans 15-vuotias ja kyllä mun vanhemmat ainakin päästäis. En nää mitään syytä mikseivät päästäis. En oo mikään dokaaja. ;D

[QUOTE="huh";23052571]ohhoh. siis olet 14 vee asunut omillasi. Aika vastuuttomat vanhemmat.[/QUOTE]

15-vuotiaana. Eipä se vanhemmista ole kiinni. Jos pystyy itsensä elättämään työllä niin eikä se riitä? Mitä sitä sitten enää toisten nurkissa lusmuamaan?

[QUOTE="huh";23052595]Miksi pitäisi olla muualla kuin kotona? itse en tykännyt. olin kerran kaverilla yötä alakoululaisena. tykkään nukkua omassa sängyssä.

Jos taas sinulla ap kova halu, niin yritä jutella ja selitätä isällesi, miksi pitää päästä.[/QUOTE]

ja omista lapsista toinen on halunnut olla mutta on tosi harvoin. menee vikonloppu aika väsyneenä jos on yökylässä, koska siellä nukutaan niin vähän. Toinen ei ole vielä ollut.

[QUOTE="huh";23052595]Miksi pitäisi olla muualla kuin kotona? itse en tykännyt. olin kerran kaverilla yötä alakoululaisena. tykkään nukkua omassa sängyssä.

Jos taas sinulla ap kova halu, niin yritä jutella ja selitätä isällesi, miksi pitää päästä.[/QUOTE]

Juu : ) yrittäny oon selittää.. muutenkin mun perhe on tarkka kotiintuloajoista. Kerran tulin 30 min myöhässä niin isäni oli jo lähdössä etsimään mua. Ja pitää olla kotona aina 20.00
Mut sitten taas kun en koskaan oo ollu kaverilla niin se o tosi ärsyttävää ku en tiä millasta se on! Mun isä kyl päästää meille kavereit yöks jne .

[QUOTE="Mie vaan";23052634]15-vuotiaana. Eipä se vanhemmista ole kiinni. Jos pystyy itsensä elättämään työllä niin eikä se riitä? Mitä sitä sitten enää toisten nurkissa lusmuamaan?[/QUOTE]

ap oli vasta 14.
ja eihän 15v ole edes kunnolla peruskoulua käynyt.

[QUOTE="vieras";23052614]Ja miksikäs isäsi ei päästä?

En ole minäkään ollut yökylässä kaverilla koskaan. Ei ole oikein ollut tarvetta tai pahemmin haluakan. :D Oon kans 15-vuotias ja kyllä mun vanhemmat ainakin päästäis. En nää mitään syytä mikseivät päästäis. En oo mikään dokaaja. ;D[/QUOTE]

Juu en mäkään oo mikää dokaaja kans . jos totta puhutaan nii en oo koskaan maistanukkaa mitään simaa vahvempaa.. ja siitäkin oon saanu kuulla koulussa : D
enkä mä polta jne. Mä kyl haluaisin mut en taas pääse :D

[QUOTE="huh";23052642]ap oli vasta 14.
ja eihän 15v ole edes kunnolla peruskoulua käynyt.[/QUOTE]

Melkein 15 on nyt ihan sama kuin 15. Toiset asuu kotona vielä 40-vuotiaina. Ihmiset on erilaisia.

Sama täällä, paitsi että olin yökylässä kaverilla jo päiväkoti-ikäisenä. :D

Yökylässä olen ollut ja niin ovat omat lapsetkin olleet jo tarhaikäisinä. Hauskaahan se vain on! Tietenkin sen verran tuttu kyläpaikka että tietää mihin päästää. On jo ylisuojelevaa jos ei 15v.pääse. Kuvittelee varmaan kaikkein kamalimmat vaihtoehdot mitä saatat tehdä kun et ole ns. silmän alla.

Yhteistyössä