Yökköjä tänään?

Mä en ole, mutta mua kiinnostaa teidän ammattinne :D.
Millanen tuo yövuoro on? Mistä mihin? Väsyttääkö vai tottuuko niihin? Onko yövuoroja usein? Onko aina monta putkeen? Kuinka paljon tällöin nukut ja mihin aikaan unesi sijoittuu yövuoroina?

Miten pysyt hereillä? Oletko yksin töissä? Mitä teet työksesi? Miksi voit palstailla? Mitä muuta teet kuin palstailet? Kuinka paljon yövuoron aikana teet sitä duuniasi kirjaimellisesti? Pidätkö työstäsi? :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millanen tuo yövuoro on? Mistä mihin? Väsyttääkö vai tottuuko niihin? Onko yövuoroja usein? Onko aina monta putkeen? Kuinka paljon tällöin nukut ja mihin aikaan unesi sijoittuu yövuoroina?

Miten pysyt hereillä? Oletko yksin töissä? Mitä teet työksesi? Miksi voit palstailla? Mitä muuta teet kuin palstailet? Kuinka paljon yövuoron aikana teet sitä duuniasi kirjaimellisesti? Pidätkö työstäsi? :)

yövuoroni alkaa 20.45 ja loppuu 7.15. Yöt on erilaisia, joskus väsyttää mutta itse olen enemmän aamun torkku ja illan virkku. Yövuoroja minulla on 3-5 3 viikon työlistassa. 2-3 putkessa. Yövuoron jälkeen nukun 8-10 tuntia ja vielä tunnin ennen töihin lähtöä. hereillä pysyy joko kahvin tai energia juomien avulla. Olen lähihoitaja vuodeosastolla, kun potilaat nukkuvat jotain täytyy tehdä että pysyy virkeänä, joskus käsitöitä joskus lukemista joskus nettipelejä. Puolet töitä puolet jotain muuta ja kylla tykkään työstäni.

täällä jaksellaan hyvin. ei väsytä vielä. yö 1/2 menossa.

Paljon kysymyksiä :D
Oon lähihoitaja, mulla yövuoro joko klo 21-07 tai 22-08. Tottuukin mutta toisinaan väsyttää, joinain öinä enemmän ja joinain vähemmän, hereillä silti aina pysyn. Tällä hetkellä teen valvontalistaa ja öitä on aika paljon, kerrallaan 2-4. Nyt on 3, sitten 1 vapaa ja taas 4 yötä. Kotiin päästyäni nukun noin klo 14-16 asti.
Kaikki keinot käytössä että hereillä pysyn, hoitotyön lisäksi. Valvon kotihoidossa ja ainut potilaani saattaa nukkua hyvinkin melkein yön läpeensä, on kuitenkin tärkeää että minä pysyn valppaana, syistä joita en tässä voi eritellä. Kun on rauhallista teen käsitöitä, oon netissä, juon kahvia jne. Laitoksessa luonnollisesti hiukan eri meininki. Pidän työstäni kyllä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:
Mitenkä jakselette? =) Täällä rauhallista mut ainakaan vielä ei hirveästi väsytä. Yö 1/3 menossa.

Hyvin täällä jaksellaan,ei turhan kiirettä ole taaskaan ollu:D 12/13..hyvällä mallilla;)

Alkuperäinen kirjoittaja jycke:
Mitenkä jakselette? =) Täällä rauhallista mut ainakaan vielä ei hirveästi väsytä. Yö 1/3 menossa.

Hyvin täällä jaksellaan,ei turhan kiirettä ole taaskaan ollu:D 12/13..hyvällä mallilla;)

Mahdat olla jo pökerryksissä? :D Hirveästi öitä.

Ei ihme kyllä ole missään vaiheessa tullut raja vastaan:D sen verran hyvin saanut nukutuksi ettei pääse pimahtamaan:D on noita paljon vai itseppä halusin:)

Täällä lähäri myös, hiukan härdelliä pukkaa mutta onneksi ehtii palstailemaan ;) Mulla nukkuminen on vähän niin ja näin öiden jälkeen. Viime putken aikana katkesi verisuoni toisesta silmästä, oli aika vinkeän näköinen. :D Aamuyöt on mulle kaikista pisimpiä..ei meinaa simmut pysyä auki..

Mulla yövuoro on klo 21-07. Välillä väsyttää, mutta kyllä tähän tottuu, varsinkin kun teen pelkkää yövuoroa. On usein, mulla on aina 5 yötä putkeen. Menen nukkumaan aamulla klo 7.30 ja herään yleensä klo 14. En enää nuku tämän jälkeen.

Pysyn yleensä hyvin hereillä, joskus tekee tiukkaa. Olen työkaverin kanssa. Voin palstailla, jos ei juuri ole duunia. Sitten luen, katselen telkkaria. Duunia teen yövuoron aikana niin paljon kuin sitä on. Välillä on hiljaista ja välillä taas ei ehdi pitää yhtään taukoa koko yönä. Olen sairaalan päivystyslaboratoriossa töissä. Pidän työstäni ja yövuoroista =)

Täälläkin yökkö...lähäri dementiayksiköstä. Mulla keskimäärin 5-6yötä per 3 viikon lista. Joko kaikki 5-6 yötä kerralla tai sit 2-3yön putkissa.

Itte pysyn hereillä energiajuomien avulla...vielä pari vuotta sitten meni ilman niitäkin.Mutta kai se on ku ikää alkaa tulla (vaikka nuori olenkin). Kahviakaan en juo...
Täällä yöt aika löysiä/rauhallisia. Muutamia kertoja kierrot+ kuivitukset. Puuronkeitto+pyykit. Sekä lääkkeidenjako on yökköjen hommaa.
Aikaani pääsääntöisesti kulutan netissä (joko surffaillen tai pelaillen nettipelei)

Lähäri täälläkin, palvelutalossa olen. yö 2/3 menossa. Listassa tällähetkellä 6-8yötä.
Yksin valvon. Hyvin vaihtelevasti jaksaa valvoa, kotona lapset hieman rajoittaa välillä nukkumista, mutta pääsääntöisesti max 12 nukun.

Puuronkeittoa, lääkejakoa/hommia, kierrot kahdesti yleensä, pyykkihuoltoa jos sattuu olemaan. pääasiassa tuollaisia hommia, välillä tuntuu ettei mitään tekemistä ja välillä saa koko yön tehdä oikeasti. Meillä hyväkuntoisia asukkaita, ei esim kuiviteltavia yleensä.

Surffailen netissä, katson telkkaria/dvd, luen lehtiä, selailen asukaspapereita, teen ruoka jne tilauksia milloin mitäkin. Ihan sama, kunhan hereillä pysyy. vielä ei väsytä ja pian saakin mennä valmistelemaan jo aamiaisleipiä jne.

Nyt hieman levoton yö ollut, kaikki kyllä huoneissaan mutta jostain syystä myös paljon valvoneet. Tykkään työstäni. en ole vakiyökkö, mutta paljon öitä valvon.

ti-ke yöksi töihin, yliopistolliseen sairaalaan.
sen osastolla on vähän erilaista olla yökkönä kuin esim. laitoksessa, koska osaa potilaista pitää valvoa koko ajan, nukkuvat huonosti koska on kipuja tms, eivät selviä itse vessaan mutta ei ole vaippoja, tulee potilaita leikkauksesta & päivystyksestä... kiirettä pitää ja haukottelemaan ei ehdi, tykkään :)

Yhteistyössä