Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ole, mutta mua kiinnostaa teidän ammattinne.
Millanen tuo yövuoro on? Mistä mihin? Väsyttääkö vai tottuuko niihin? Onko yövuoroja usein? Onko aina monta putkeen? Kuinka paljon tällöin nukut ja mihin aikaan unesi sijoittuu yövuoroina?
Miten pysyt hereillä? Oletko yksin töissä? Mitä teet työksesi? Miksi voit palstailla? Mitä muuta teet kuin palstailet? Kuinka paljon yövuoron aikana teet sitä duuniasi kirjaimellisesti? Pidätkö työstäsi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ole, mutta mua kiinnostaa teidän ammattinne.
Millanen tuo yövuoro on? Mistä mihin? Väsyttääkö vai tottuuko niihin? Onko yövuoroja usein? Onko aina monta putkeen? Kuinka paljon tällöin nukut ja mihin aikaan unesi sijoittuu yövuoroina?
Miten pysyt hereillä? Oletko yksin töissä? Mitä teet työksesi? Miksi voit palstailla? Mitä muuta teet kuin palstailet? Kuinka paljon yövuoron aikana teet sitä duuniasi kirjaimellisesti? Pidätkö työstäsi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Mitenkä jakselette? =) Täällä rauhallista mut ainakaan vielä ei hirveästi väsytä. Yö 1/3 menossa.
Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Mitenkä jakselette? =) Täällä rauhallista mut ainakaan vielä ei hirveästi väsytä. Yö 1/3 menossa.
Hyvin täällä jaksellaan,ei turhan kiirettä ole taaskaan ollu12/13..hyvällä mallilla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Alkuperäinen kirjoittaja jycke:Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän mitä onni on:Mitenkä jakselette? =) Täällä rauhallista mut ainakaan vielä ei hirveästi väsytä. Yö 1/3 menossa.
Hyvin täällä jaksellaan,ei turhan kiirettä ole taaskaan ollu12/13..hyvällä mallilla
![]()
Mahdat olla jo pökerryksissä?Hirveästi öitä.
Alkuperäinen kirjoittaja minttumaaria82:onko kaikki hoitsuja täällä ja missäpäin olette valvomassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinäorava:Mulle tuli otsakkeesta mieleen vaan oksennus, joten on aika mennä nukkumaan.![]()
:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja jycke::wave: viimeistä viedään tältä eräätosin,keskiviikko iltana takasi
![]()